Skip to main content

Overgang van Odido naar kpn verloopt verre van vlekkeloos, dus Odido Klik & Klaar leek een mooie oplossing, eventueel als backup.

Maar wat een aanfluiting is dit zeg!

Als eerste de start, op zaterdag gekocht twee weken geleden, pas op de daarop volgende maandag was het eind van de middag actief. De helpdesk wist van toeten noch blazen.

De verbinding is een drama. Ik woon op 300 meter afstand van een 5G mast.

High latency en regelmatig korte en langdurig wegvallende verbinding.

Je moet wel durven om zo’n product in de markt te zetten. Totale minachting van de klant.

Hier een voorbeeld van een dagje (24 uur) "verbinding", rood is geen internetverbinding, geel hoge latency en groen, nou ja dat spreekt voor zich. En zo sleept het zich dag na dag voort.


Hoe kun en durf je dit je klanten aanbieden als je te pas en te onpas roept “Wij zijn er voor je”?

Hi @jamesray2, dat is goed gedacht! Natuurlijk moet Klik&Klaar wel goed werken. Ik help je verder! Er zijn een aantal stappen we kunnen testen om je internet weer optimaal te maken. Ik heb ze hieronder op een rijtje gezet:

1. Staat het modem op de juiste plek in huis? Het modem krijgt de beste ontvangst wanneer deze bij een raam staat. Test het modem ook eens op een andere plek aan een raam. Een kwartslag draaien kan al uitmaken.
2. Plaats het modem uit de buurt van een ander elektronisch apparaat. Dit zou voor verstoringen kunnen zorgen.
3. Gebruik het Compass in de app. Hier kun je de beste plek voor je modem vinden, zo dicht mogelijk bij een mast.
4. Check onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking/klik-en-klaar. Is de dekking in jouw omgeving echt in orde?

Eén van deze stappen is vaak de oplossing. Heb jij alles getest en helpt het bij jou niet? Laat mij dan weten welke lampjes er exact branden op het modem, welke kleur ze zijn en welke knipperen of niet. Ik ga hier dan verder mee aan de slag. Vergeet niet om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer te plaatsen in je Community profiel. Deze mis ik momenteel!


Reageer