Skip to main content

Klik & Klaar opzeggen - klaar met klantenservice

  • 21 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Wat een gedoe om Klik en Klaar op te zeggen. Al meerdere toezeggingen dat ik het retourformulier zou krijgen. Nooit gekregen. Telefonische wachttijden van meer dan een half uur. Een chatmedewerker die niets kan/wil.

Daarom: regel aub per direct mijn opzegging voor Klik & Klaar.

Uitgelichte reactie

22 oktober 2024

Hey @ksnijders, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het inmiddels opgezegd is. Klopt dit? 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 22 oktober 2024

Hey @ksnijders, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het inmiddels opgezegd is. Klopt dit? 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2024
ksnijders schreef:

Wat een gedoe om Klik en Klaar op te zeggen. Al meerdere toezeggingen dat ik het retourformulier zou krijgen. Nooit gekregen. Telefonische wachttijden van meer dan een half uur. Een chatmedewerker die niets kan/wil.

Daarom: regel aub per direct mijn opzegging voor Klik & Klaar.

Kan je hier ook helpen? de helpdesk is echt een drama, al 6 keer gebeld ofzo,

  • Je moet bij mobiel zijn
  • Je moet bij internet zijn
  • 1 moment, wordt je op gegooid
  • mag ik een supervisor spreken, nee

Wordt je toch niet goed van, je zal maar oud en bejaard zijn. Ik wil “Klik en Klaar” opzeggen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen