Op 4 april heb ik contact met jullie opgenomen omdat ik geen internetverbinding thuis had. Ik ben echter zeer teleurgesteld in de dienstverlening die ik sindsdien heb ervaren.
Ten eerste moest ik wachten op een monteur, die uiteindelijk aangaf het probleem niet te kunnen oplossen en KPN moest inschakelen. Dit proces heeft twee weken geduurd, wat onaanvaardbaar lang is. Bovendien heeft de monteur nagelaten aan KPN door te geven waarom zij moesten ingrijpen, wat resulteerde in verdere vertraging en onzekerheid over de oorzaak van het probleem.
Ondanks meerdere pogingen van mijn kant om een afspraak te maken met een monteur, duurde het nog dagen voordat er enige actie werd ondernomen. Uiteindelijk heb ik een afspraak weten te regelen voor maandag 29 april, maar zelfs dat is niet zeker of het zal plaatsvinden.
Het gebrek aan internetverbinding veroorzaakt aanzienlijke stress, vooral omdat ik al eerder verlof heb moeten opnemen van mijn werk en nu opnieuw een verlofdag moet opnemen voor maandag.
Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop deze situatie is afgehandeld. Het feit dat ik deze maand heb betaald voor een dienst die ik niet heb kunnen gebruiken, is onaanvaardbaar en oneerlijk.