Skip to main content

Kan Thuis Veilig Online niet koppelen

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Als ik Thuis Veilig Online wil koppelen geeft de app het volgende aan:

Kan router van Thuis Veilig Online niet detecteren
 Zorg ervoor dat je verbonden bent met de wifi van Thuis Veilig Online,

Ik heb maar 1 netwerk waarop alles is aangelegd en ook werkt. Alleen deze app niet.

Hello.

Uitgelichte reactie

23 juni 2024

Welkom op onze community! @MasB 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je optimaal gebruik kan maken van Thuis Veilig Online! 

Op dit moment kunnen mijn collega’s niet met mij meekijken. Geen zorgen, ik heb dit topic opgeslagen in mijn persoonlijke agenda en ga hier morgen meteen voor je achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten in dit topic. 

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4228 reacties
  • 23 juni 2024

Welkom op onze community! @MasB 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je optimaal gebruik kan maken van Thuis Veilig Online! 

Op dit moment kunnen mijn collega’s niet met mij meekijken. Geen zorgen, ik heb dit topic opgeslagen in mijn persoonlijke agenda en ga hier morgen meteen voor je achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten in dit topic. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 april 2025

Hallo,

Ik heb ook problemen met apparaten niet gevonden op mijn thuisveilig.

Je collega heeft mijn abonnement opnieuw aangemeld, dus alles gereset maar heb nogsteeds problemen met apparaten detecteren. Heel erg frustrerend dit want ik betaal voor iets dat dus nog steeds niet werkt. Er is reset gedaan van mijn abonnement en ik heb al reset gedaan van de modem app opnieuw geinstalleerd, thuis veilig was opnieuw geactiveerd maar niks help. Uw collega's weten ook geen raad meer. 

Aub graag hulp en oplossing. Dit is al een aantal weken gaande. Ik krijg dit te zien dus: 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 april 2025

Ik heb dat probleem inmiddels 1 jaar. Als het moeilijk wordt moet je het zelf uitzoeken, helaas.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 april 2025
MasB schreef:

Ik heb dat probleem inmiddels 1 jaar. Als het moeilijk wordt moet je het zelf uitzoeken, helaas.

Ohh...dat is wel heel jammer want dat is niet de bedoeling.

Dan heeft odido geen service en kennis van zaken dus.

Ik heb zeker geen zin in zo lang mee lopen, als ik niet binnen 1 maand hiermee geholpen kan worden ga ik gerust terug naar mijn oude provider. Daar werkte de beveiliging prima en nooit problemen mee gehad. Was alleen van wege de prijs naar een een wat meer betaalbare provider gegaan. 

Goedkoop is dus duurkoop zoals ze dus zeggen. En dat is heel jammer. Men moet wel verstand hebben van het product dat men aan een ander verkoopt vind ik.

Nog een laatste poging, kan iemand van Odido dit probleem voorraad mij oplossen? Ik hebben tot nu toe niets gehoord.

Alvast dank!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen