Goedenavond,
Ik had mijn UDMPro rechtstreeks op de mediaconverter aangesloten, werkt perfect.
Afgelopen woensdag viel internet uit na een kleine stroom-dipje. Bekende riedeltje: Alles uit, ff wachten en weer aan. Was geen oplossing
Op de converter brande Power, PON en LAN (LOS was UIT).
Dus de T-54 maar aangesloten, alle lampjes groen, op de wereldbol na die was rood.
Helpdesk gebeld en ik zou door Guidion gebeld worden.
Donderdag ochtend vroeg: heee internet doet het weer (sinds 02:20).
Ik had de T54 laten staan en de UDM in de DMZ gezet.
Mooi, werkt, dus de T54 er tussen uit gaan halen. Alles uit, ff wachten en de UDM rechtstreeks op de converter: helaas krijg geen IP adres.
T54 terug gezet: en hetzelfde als de vorige dag.
Dus weer gebeld.
En weer zou ik door Guidion gebeld worden.
In de loop van vrijdag doet internet het weer (UDM stond weer in de DMZ) en sindsdien werkt het weer goed.
Lange intro:
Maar ik wil de T54 er tussenuit, minder kastjes rulez/sneller/scheelt weer stroom/…….
maar gezien mijn vorige ervaring ….. toch maar even gebeld.
De oorzaak van de storing was een volle DHCP-pool (snap ik ook dat ik geen IP-adres kreeg) en dat is opgelost (maarja dat was woensdag ook het geval dacht ik toen)
Maar voordat ik de connectie nu weer om zeep help:
Kan ik mijn UDM weer aansluiten?