-
-
is nieuwsgierig
-
2 reacties
Sinds eind vorig jarig ben ik ook overgestapt naar glasvezel van Odido. Hierbij heb ik een nieuwe modem ontvangen, de T-56.
Met de T-50 had ik nooit problemen. Nu kan ik een game zoals Destiny 2 opstarten, maar in game kan ik niks. Ik word uit matches gegooid, omdat mijn verbinding niet goed is.
Ik heb altijd draadloos mijn games gespeeld. Maar nu kan ik al ruim een maand geen game spelen. Andere spellen kan ik wel spelen, maar ondervind dan een hoop lag. (Ik heb trouwens al 4 keer gesproken met iemand van Odido).
Wat kan ik hieraan doen?
Hi @Anshari, welkom op onze Community!
Goed dat je hierover een topic bent gestart. Heb je hier alleen last van met Destiny 2? Of merk je dit ook in je dagelijkse internet verbruik? Ik heb je verbinding onder de loop genomen en hier is niks raars op te zien. Je wifi-netwerk is uitstekend. Mag ik je vragen om een volledige powerflip uit te voeren en om UPnP op het modem uit te schakelen. Dan kunnen we de enige puntjes uitsluiten. Alvast bedankt.
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
UPnP uit zetten
- Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser.
- Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk.
- Klik op UPnP en zet de twee toggles uit.
Bekijk origineel