Skip to main content

Kabelbreuk - Databundel

  • 19 september 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Sinds gisteren (18-09-2024 - 10.00 uur) is internet weggevallen. Vermoedelijk omdat KPN met graafwerkzaamheden voor hun eigen netwerk bezig is. Gevraagd aan hen of ze de kabel hebben geraakt. Antwoord was nee. naar mijn mening wel want er komt geen signaal meer binnen. LOS-lampje knipper rood.

Om 14.00 uur contact opgenomen met Odido en het euvel gemeld. Bevestiging ervan per mail ontvangen.

Vandaag (19-09-2024) bericht dat Guidion is ingeschakeld. Moet wachten op afspraak.

Uit berichten hier begrepen dat je een tijdelijk mobiel data unlimited kan krijgen. Ik heb al een prepaidkaart van Odido in de winkel gehaald.

Hoe nu verder?

Groet Frank

Uitgelichte reactie

19 september 2024

Hoi @FrankvS67, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat Guidion al is ingeschakeld. Ik ga je meteen een vouchercode opsturen via een privébericht. Ik hoop dat de monteur het spoedig voor je op kan lossen! 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 september 2024

Hoi @FrankvS67, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat Guidion al is ingeschakeld. Ik ga je meteen een vouchercode opsturen via een privébericht. Ik hoop dat de monteur het spoedig voor je op kan lossen! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 september 2024

Even feedback.
Dat gaat best snel. Binnen een half uur na plaatsen bericht al een reactie.Vouchers ontvangen en registreren etc is ook simpel.

Top dat Odido je de mogelijkheid biedt om via je telefoon een hotspot aan te maken. Zo heb je toch internet en TV kan zelfs ook :) Compliment!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen