@Jacob @Tommie van Odido zouden jullie Bianca verder kunnen helpen?
@Kelvs @Bvduinen wordt uiteraard verder geholpen. Iedereen op zijn beurt. Dank voor je opmerken
@Bvduinen Is het al opgelost? Kan ik je tijdelijk helpen een een voucher (als je een simkaart hebt van Odido of Ben)? Zodat je een hotspot kan maken tot het is opgelost stuur mij dan een privébericht.
Ik breng dit onderwerp even extra onder de aandacht van de moderators. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.
@Kelvs @CrisTien Het is nog steeds niet opgelost. Ik ben al 2 weken verder en geen enkel teken van leven van jullie.
@Bvduinen wil je ook mijn andere vraag beantwoorden?
Ik ben al twee weken aan t klooien met hotspots. Echter kan ik per hotspot 1 device gebruiken. En werkt jullie tv app niet met een hotspot.
Dus stuur maar weer een paar codes. Want ik voorzie dus dar t nog wel duurt afgaande op jouw ontwijkend antwoord helaas.
Hallo @Bvduinen ,
Ik snap de frustratie van een niet werkende verbinding, maar een beetje vriendelijker zijn tegen @CrisTien is wel op zijn plaats. Zij is net zoals wij, gewoon klant bij Odido en probeert u op weg te helpen. Ook geeft zij aan dat zij extra aandacht gevraagd heeft bij de moderatoren.
@CrisTien, @Kelvs @soepkip67 Dank jullie wel voor het onder de aandacht brengen! @Bvduinen Ik ben direct het systeem voor je ingedoken, maar het ticket is nog in behandeling. Mijn collega’s van de technische dienst zijn druk bezig om dit samen met de netwerkbeheerder voor je op te lossen. We willen dit in één keer goed voor je oplossen, zodat je hier in de toekomst niet opnieuw last van ervaart. Het onderzoek is daarom nog in volle gang.
@Kelvs @CrisTien @soepkip67 @Teresa van Odido Ik ben benieuwd. Dit is nl hetzelfde antwoord dat ik al twee weken van jullie krijg. Maar we gaan straks alweer de derde week in zonder internet. Dus nog steeds geen oplossing.
@Bvduinen In iedergeval heb je 2 vouchers gehad dus je kan vanaf gisteren 2 weken onbeperkt vooruit.
O ja nog bedankt hè! ik pas! Er zijn gelukkig wel klanten die ons waarderen en begrijpen dat wij klanten er buiten staan.
Fijn weekend
@CrisTien serieus? Dat zie je echt als gelukkig????
@Kelvs tja nu kun je zien hoe je als klant van jullie bedrijf serieus wordt genomen.
De moderator heeft je 1 dag geleden nog geantwoord dat ze er mee bezig zijn. Dus verder je topic blijven bumper is ook tegen de huisregels!
@eric jij zit zeker niet drie weken zonder internet en tv als je thuis werkt met twee pubers
Hi @Bvduinen, zoals eerder aangegeven zijn we op dit moment hard voor je bezig met het onderzoek. Zodra de technische dienst een update voor ons heeft, zullen wij dit gelijk aan je laten weten.
Tot die tijd, wil ik je graag vragen om je te houden aan onze huisregels. Ik zie dat je hier een tweede topic over hebt geopend, deze zal ik daarom ook sluiten zodat we alle informatie in één topic kunnen houden. Het meermaals overtreden van de huisregels kan resulteren in het bannen van jouw account.
Hoi, @Bvduinen sorry dat klinkt eigenlijk ook heel gemeen om alleen te zeggen opbellen. Het is niet om je te pesten.
Ik had niet gezien dat er al een ander duidelijker topic was. Maar soms zijn er mensen die iets in paniek opschrijven en niet verder komen.
Ik ben na enkele dagen heen en weer met pb met een moderator die geen oplossing konden vinden tenslotte wel telefonisch goed geholpen.
Soms kan opbellen voor een sneller resultaat zorgen omdat er meteen (nou ja na een wachttijd) gereageerd kan worden zonder weer tot de volgende dag te wachten op een nieuw pb.
Hopelijk snel een goede oplossing voor jou.
Toch prettig weekend.
Theo