Hoe ver zijn ze met dit probleem
Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
Bij deze aangemeld
Wij willen ons ook graag aanmelden voor de update.
We hebben dit ook bij jullie service desk doorgegeven.
Ik raad aan om het gedeelde topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent de Zyxel T-56 bug.
Bij deze ook graag een oplossing voor de jbl boxen te conecten met zyxel t 56 modem
Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
Meld me ook aan voor dit probleem
Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
Meld me ook aan voor dit probleem
Check eerst even of de twee volgende regels telkens terugkomen in het logboek van je router:
Als dat zo is, helpt de firmware update, en daarvoor kun je je aanmelden in het topic van deze link.
Want dat is het topic dat voor dit probleem bijgehouden wordt, ook al heb je een JBL en geen Wiim.
Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
Bij deze graag aanmelden.
Hoe zit t met de testfase, krijgen we binnenkort de oplossing!!!!!
Hoe zit t met de testfase, krijgen we binnenkort de oplossing!!!!!
Als je je klantnummer in je profiel zet en je meldt in het topic over de Wiim Pro Plus waar ik in vorige berichten naar linkte krijg je de update binnen een paar dagen (soms al sneller). Je hebt mijn eerdere antwoord als "Antwoord" geselecteerd, en dan kijken de moderatoren niet meer mee. En ik ben ook maar een medeklant, dus ik kan niet meer doen dan je naar dat andere topic verwijzen.
Ik heb me aangemeld voor de oplossing van het probleem. Nu heb ik zojuist ook mijn klantnummer in mijn account gezet.
Graag hoor ik zsm wat te doen..
Hey
Hey
Wanneer hoor ik wat over een oplossing?
Het modem is geupgraded
Hoi,
Dank je wel, verbinden lukt nu..
Ik wil ook zo'n update aub. Kunnen jullie zorgen dat dit gebeurt? Ik zit nu al weken hiermee te klootzakken omdat me speakers niet verbinden
Goede avond,
graag zou ik ook de nieuwe firmware update ontvangen van de Zyxel T-56
krijg ik ook een melding als die eenmaal geïnstalleerd is?
Met vriendelijke groet,
Tim Olcay
Heeft iedereen deze update al ontvangen? Zo niet, kan ik deze ook ontvangen?
Alvast bedankt.
Hi
Hoi
Ik probeer mijn JBL box te koppelen echter lukt het mij niet. Ik heb de beveiliging van wpa3 naar wpa2 veranderd en wifi 6 uitgeschakeld, zag ik hier ergens op dit of een andere forum. Echter lukt het mij nog steeds niet om de box te verbinden, ik blijf steeds een foutmelding krijgen. Hoor graag of je eventueel nog een andere oplossing hebt.
Hoi
Ik probeer mijn JBL box te koppelen echter lukt het mij niet. Ik heb de beveiliging van wpa3 naar wpa2 veranderd en wifi 6 uitgeschakeld, zag ik hier ergens op dit of een andere forum. Echter lukt het mij nog steeds niet om de box te verbinden, ik blijf steeds een foutmelding krijgen. Hoor graag of je eventueel nog een andere oplossing hebt.
Inmiddels is het gelukt. Nog een poging gewaagd.. moest na de aanpassing van de modem ook de speaker opnieuw resetten. Blijkbaar had de speaker de oude wifi-gegevens nog ergens bewaard.
Fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.