Skip to main content

Sinds een aantal dagen valt het internet (bekabelt), de wifi en het televisie signaal regelmatig weg. Als ik het stappenplan doorloop (mediaconverter, router en tv kastje opnieuw opstarten) werkt alles weer voor bepaalde tijd. Soms een uur en soms de rest van de dag, feit is wel dat het stappenplan iedere ochtend doorlopen moet worden. 
 

Gezien het feit dat na het doorlopen van het stappenplan alles werkt, lijkt het mij niet in de apparatuur of de kabels te zitten. We maken al geruime  tijd gebruik van T-mobile en hebben deze problemen niet eerder ervaren. Echter is het wel heel vervelend, is hier een oplossing voor?

Hallo @Dyon5 

Welke router heb je van T-Mobile en maak je gebruik van eigen apparatuur achter de router? Misschien veroorzaakt iets een storing en dan zou je je eigen apparatuur kunnen verwijderen en dan eens kijken met alleen de router.

Internetkabel vervangen tussen mediaconverter en router is ook een optie.


Hoi Waqqas, bedankt voor je reactie.

Wij maken gebruik van de Zyxel T-50.

Aan wat voor eigen apparatuur moet ik dan denken?

Bedankt voor de tip van de internetkabel, dit zal ik proberen.


@Dyon5 

Een router, switch of WiFi versterker bijvoorbeeld.


Daar maken we geen gebruik van.


@Dyon5 

Een fabrieksreset is ook te proberen door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


Reageer