Skip to main content

internet werkt al 2 dagen niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb nu al twee dagen geen internet. Ik heb het kastje al meerdere keren aan en uit gezet.

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@Mvboxel, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Ik ga daarom mijn best doen om dit zo snel mogelijk te realiseren. Zou je alleen nog jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie en om je abonnement omhoog te halen. Laat je mij hier weten als je je profiel hebt aangevuld? Alvast bedankt!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Mvboxel, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Ik ga daarom mijn best doen om dit zo snel mogelijk te realiseren. Zou je alleen nog jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie en om je abonnement omhoog te halen. Laat je mij hier weten als je je profiel hebt aangevuld? Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 april 2025

Hoi,

woensdag komt er een monteur langs. Dus hopelijk wordt het dan opgelost. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 8 april 2025

Fijn om te horen ​@Mvboxel, laat maar weten of de monteur het opgelost heeft of niet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen