Skip to main content
Beantwoord

internet valt steeds weg

• September 25, 2025
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

• is een Master Poster

ik dacht eerst dat het aan mijn tablet lag dat de draddloze wifi internet verbinding met mijn thuis modem de hele tijd verbroken werd. Maar de enige fout die mijn tablet heeft is dat deze niet of maar langzaam weer verbind nadat internet weer terug is. Dus ook met andere apparaten valt internet regelmatig een paar seconden weg. Dit is heel erg vervelend. In het afgelopen half uur is dit al 5 keer gebeurd. Dit symptoom speelt nu al sincds een paar maanden. Soms heel erg zoals vandaag, soms helemaal niet, en soms maar een paar keertjes en dan is het weer stabiel.

internet is via glasvezel en het modem is zyxel t-50.

het modem opnieuw opstarten (stroom eraf, minuutje wachten, stroom erop en wachten tot ie eindelijk is opgestart) helpt soms wel en soms niet. 

Een permanente oplossing zou welkom zijn

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@CLDO 

Ik denk dat je wel een nieuwere router kunt krijgen, hopelijk gaat het daarmee beter.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan toesturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

7 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

kan je met een tooltje zoals Termux even mtr 8.8.8.8 draaien? dan zien we waar de verbinding precies dropt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hallo ​@CLDO 

Ik denk dat je wel een nieuwere router kunt krijgen, hopelijk gaat het daarmee beter.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan toesturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 25, 2025

sorry ik heb zulke tooltjes niet

wat gaat die nieuwe router mij kosten? weet je dat?

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

sorry ik heb zulke tooltjes niet

wat gaat die nieuwe router mij kosten? weet je dat?

niks! odido leevert het aan jouw gratis

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 25, 2025

zou je mij ook nog kunnen zeggen hoe ik die nieuwe modem aanvraag zodra ik mijn gegevens heb aangevult?

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

zou je mij ook nog kunnen zeggen hoe ik die nieuwe modem aanvraag zodra ik mijn gegevens heb aangevult?

dat moet de super users doen ik weet niet veel over odido’s systeem

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 25, 2025

Maak een nieuwe topic en vraag er een aan.  Vertel wat je nu hebt en dat je problemen hebt met je internet.
Lees mijn handtekening en vul alles in je account in zodat de moderator weet het modem heen kan.

Succes