internet thuis contractverlenging

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste odido medewerker

 

Ik heb vandaag mijn internet laten verlengen.

Ik graag mij af of ik nieuwe modem zal krijgen! 

Mijn oude modem zyxel T-50 WIFI valt vaak af en verbindt opnieuwe van zelf (( Wi-Fi)).

Als het kan graag wil ik nieuwe modem alstublieft.

 

M.v.g

Nosa

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @Nosa62, welkom op onze Community.

Wat leuk om te horen dat je je contract verlengd hebt! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie geen nieuw modem in de verlenging staan. Omdat je DSL hebt kan ik je een T-54 opsturen, zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nosa62, welkom op onze Community.

Wat leuk om te horen dat je je contract verlengd hebt! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie geen nieuw modem in de verlenging staan. Omdat je DSL hebt kan ik je een T-54 opsturen, zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Hi @Nosa62, welkom op onze Community.

Wat leuk om te horen dat je je contract verlengd hebt! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie geen nieuw modem in de verlenging staan. Omdat je DSL hebt kan ik je een T-54 opsturen, zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Goedemiddag Tommie

Heel graag want ik heb al probleem met T-50 modem valt van zelf uit 

Als u gelijk voor mij opstuurt zal ik erf dankbaar zijn 😀

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nosa62, natuurlijk doen wij dat heel graag voor je, dat is geen enkel probleem! Ik heb meteen de bestelling voor je rond gemaakt en wij gaan de komende dagen het nieuwe modem voor je inpakken. Zodra het inpakproces rond is ontvang je van ons een Track & Trace code via DHL.

Je zal je nieuwe modem snel tegemoet zien, ik wens je alvast heel veel plezier toe met je verbeterde Wifi! 😃

Hoi @Nosa62, natuurlijk doen wij dat heel graag voor je, dat is geen enkel probleem! Ik heb meteen de bestelling voor je rond gemaakt en wij gaan de komende dagen het nieuwe modem voor je inpakken. Zodra het inpakproces rond is ontvang je van ons een Track & Trace code via DHL.

Je zal je nieuwe modem snel tegemoet zien, ik wens je alvast heel veel plezier toe met je verbeterde Wifi! 😃

 

 

Hallo Cal

 

Dank je wel  heel erg lief van u 

Nieuwe modem had ik echt nodig hoop dat snel geleverd wordt 

Ben zeer tevreden klant 

😇

 

Wens u een fijne dag verder 

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @Nosa62! 😄 Ik zie dat je inmiddels het nieuwe modem hebt ontvangen. Ik weet zeker dat je ervan gaat genieten, alvast heel veel plezier gewenst met het nieuwe modem! 😍

Reageer