Skip to main content
Beantwoord

Internet storing Putten

  • 20 June 2024
  • 16 reacties
  • 422 Bekeken

Er is al ruim 10 uur een storing gaande in Putten en omgeving. Op jullie website wordt niets vermeld.

 

wat is de actuele status? Is er zicht op een oplossing? 

16 reacties

Er is geen storing bekend dus kan je ook geen storing hebben. Zo ongeveer in het resultaat als je de vragen van de chatbot hebt gevolgd. Dan ben ik bang dat  het nog wel even zal duren.

Reputatie 7
Badge +3

@Meep Goed dat je hierover aan de bel trekt! 

Putten is zojuist ook toegevoegd aan onze storingspagina op de community. Alle updates plaatsen wij daar. 

Ik wil natuurlijk niet dat je helemaal zonder internet zit. Graag stuur ik jou en @Krulsnoer een Unlimited voucher code. Laten jullie weten of je dit wil? Ik stuur ze dan gelijk toe!

Hallo Teresa,

deze voucher kan ik niet gebruiken met mijn vodafone abonnement. 
 

ik wil graag gecompenseerd worden aangezien de duur van de storing de grens van 12 uur heeft overschreden.

Hallo Teresa,

deze voucher kan ik niet gebruiken met mijn vodafone abonnement. 
 

ik wil graag gecompenseerd worden aangezien de duur van de storing de grens van 12 uur heeft overschreden.

Een compensatie zijn ze verplicht als een storing langer dan 4 uur duurt en het niet om geplande en aangekondigde werkzaamheden gaat.

Reputatie 7
Badge +3

@Meep Wanneer het probleem verholpen is, wordt je uiteraard gecompenseerd voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. 

Het systeem berekend dit automatisch en dit zal dan worden verrekend met een volgende factuur. 

Hallo Teresa, ik wil graag de unlimited voucher toegestuurd krijgen. Zojuist in de odido winkel geweest om een prepaid aan te vragen.

 

wil je mij de voucher zsm toesturen?

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb je een privébericht gestuurd @Meep!

Ik zou ook graag gecompenseerd willen worden en als het even kan vanavond voetbal willen kijken! Heb geen mobiele abonnementen bij Odido lopen. Wij moeten nu alles op onze eigen mobiele data doen en betalen. Wij wonen in Putten en zitten inmiddels 27 uur zonder internet en tv.

Hoor het graag.

Voucher geactiveerd op toestel met odido prepaid. Ik kan bellen/smsen maar internetten lukt niet.

alle instructies al gevolgd en gebeld maar ook dat lost niets op….

waardeloos dit.

 

Ik ga hier even lekker klagen.

 

Er is een regionale storing aan de gang, en toch worden gebruikers in die regio niet op de hoogte gesteld. Er wordt enkel voor de mensen die er naar vragen iets geregeld, de rest van de klanten moeten het maar zien? Verder staat op de website dat je contact moet opnemen voor een voucher, maar nergens staat waar en hoe? 

Ik snap dat de storing zelf een ongeluk is, maar ik vind dat odido een veel pro actievere houding mag aannemen om jullie klanten de informeren en eventueel te compenseren.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @E10NE1968 en @Maretak06, aangezien de problemen vannacht opgelost zijn, heb ik gelijk een vergoeding in orde gemaakt voor de periode waarin er geen gebruik gemaakt kon worden van onze diensten. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit wordt met de volgende rekening verrekend. @Meep, voor jou wil ik ook graag de vergoeding in orde maken, alleen komen de gegevens van je Community profiel niet overeen met de gegevens van het abonnement waardoor ik deze niet kan vinden. Wil je jouw klantnummer in je profiel zetten? Deze ziet eruit als ABC12345. Als je me hierna een seintje wil geven maak ik de vergoeding in orde! 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

 @Maretak06 Wij proberen altijd iedereen op de hoogte te houden door middel van het algemene storingstopic. Nu is het inderdaad zo dat je contact dient op te nemen om van de voucher gebruik te kunnen maken. Contact opnemen kan in de breedste zin van het woord, wij bieden de vouchers namelijk op alle kanalen aan. Maar ik zal zeker je feedback meenemen zodat wij onze service hierin kunnen verbeteren! 

Even een correctie. De problemen zijn helemaal niet opgelost. Ik zit nog steeds zonder tv en internet! 

Reputatie 7
Badge +3

@E10NE1968 Wil je het modem eens op de volgende wijze een herstart geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. Ik weet zeker dat de verbinding daarna is hersteld! 

Ik heb wederom contact gehad met jullie serviceafdeling en het is inmiddels opgelost.

Gr 

Etienne 

Reputatie 7
Badge +3

@E10NE1968 Super, fijn dat het is opgelost!

Reageer