Skip to main content

Elk uur valt het internet een paar minuten uit en komt dan weer terug. Heel irritant. Blijkbaar is er geen sprake van een storing. Wanneer wordt er gecontroleerd?

Waalwijk

Welkom op onze community! @Edda1 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik wil graag dat je kan genieten van stabiel internet, ik help je graag verder bij het optimaliseren hiervan! 

Merk je deze problemen alleen op de wifi of ook op het bekabelde netwerk? Mocht het alleen om de wifi gaan, wil je dan deze stappen doorlopen?

Daarnaast wil ik je vragen om het modem alvast op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Wil je dan (indien het om een bekabelde instabiele verbinding gaan) na de reset, de komende 3 dagen de data/tijdstippen van wegval noteren? Ik ga dit dan gelijk voor je terugkoppelen aan onze technische dienst indien nodig. 


Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb ook de modem opnieuw opgestart, maar het internet valt nog steeds 5-10 minuten uit en komt dan terug. Alle lampjes op de modem branden groen, maar er is nog steeds geen verbinding. Het is vandaag 8 keer gebeurd.


@Edda1 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Wil je eens alle bekabeling nalopen en de draadjes aandrukken? Mocht dit niet werken, ga ik uiteraard opnieuw het systeem in om verder te onderzoeken! 


Ik heb alles al gecontroleerd.  Zelfs nu is het internet uitgevallen, maar de wereldbol gloeit rood. 5 minuten later is het er weer en dan is het weer weg. Er is geen probleem met de modem, er is simpelweg meerdere keren per dag een paar minuten geen internet.


@Edda1 Super bedankt voor de genomen moeite! 

Ik ben nogmaals het systeem ingedoken om een meting te doen, maar zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Geen zorgen, om dit voor je op te lossen heb ik meteen een monteur van Guidion aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Ik heb hetzelfde probleem. 

Internet (glasvezel) heeft het de hele dag gedaan. 

Ik heb om 15:15 nog een mail kunnen versturen en toen ineens niets meer.

Modem 10 seconden uit gezet en weer aan gezet. 

Wereldbol (derde van links) is rood, rest is groen. 

Zyxel modem

Postcode 1852


Ze hebben het al opgezocht en er zit ergens een fout. Maandag komt er een monteur naar kijken.


@pevannem Goed dat je dit meldt. Ik help je graag verder om jouw verbinding te herstellen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie gelukkig dat je al contact hebt gehad met de Klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt naar onze technische dienst voor verder onderzoek. 

Laat je het mij weten als ik je in de tussentijd nog ergens bij kan helpen?

 

@Edda1 Super fijn om te lezen dat de afspraak met de monteur staat! 


Hoi @Teresa van Odido 

 

Dank voor het antwoord. 

Er is inderdaad een ticket aangemaakt (72300389). Ik zou nog een mail krijgen waarmee een afspraak met Guidion ingepland kan worden en die heb ik nog niet gehad.

Had ik die al moeten hebben of klopt het dat die nog niet is verstuurd? 


Hi @pevannem, ik zie het! Ik zie echter wel een afspraak staan die ingepland moet worden. Als het goed is heb je een e-mail of SMS ontvangen met een afspraaklink. Heb je deze inmiddels gevonden? Je kunt anders ook gelijk een afspraak maken via 020-3232766 (Guidion). Succes!


Hi @Teresa van Odido

Ik heb om 12:07 de SMS ontvangen en gelijk de afspraak ingepland. 

Ik was dus iets te ongeduldig 😉

Dank je wel! 


@pevannem Kan ik mij goed voorstellen hoor. Fijn dat de afspraak staat! 😊

Laat je het mij weten als je nog iets nodig hebt?


Reageer