Skip to main content
Beantwoord

Interne puinhoop Odido thuis

Ben al jaren klant van Odido (voorheen Tmobile) en dacht laat ik de nieuwe S25 Ultra kopen en laten bezorgen bij de Odido shop in Amersfoort. Dus ik op zaterdag 1 Feb naar de Odido shop in Amersfoort om mijn telefoon op te halen. Het betreffende dame gaat mijn telefoon van achteren pakken en begint gelijk met ik ga ook uw thuis internet aanpassen want dan krijg u een jaar lang korting. Ik zeg duidelijk dat ik het prima vind zolang mijn internet actief blijf, ze hebben ook een bonnetje uitgedraaid met alle abbo info). Gisteren 3 maart kom ik beneden me hele internet eruit. Wat is er gebeurt, Odido heeft mijn lijn afgesloten en dus geen internet. Ik in de ochtend bellen, krijg ik een medewerker die thuis werkt en kinderen die door de telefoon zitten te schreeuwen, die zegt dat ik een abbo had lopen en dat d shop geen nieuwe abbo kon indienen terwijl die actief was. Hij zegt hierdoor is het systeem vast geslagen. Gelijk zegt die ook ik ga je oude abbo opnieuw activeren en als je thuis kom heb je internet. Ik kom thuis en natuurlijk geen internet. Weer bellen en krijg de klanten service, die zeggen me oude abbo is weg en ik moet wachten op mijn nieuwe abbo wat 2 weken ga duren. Ik zeg dat gaat niet gebeuren door jullie fout, klanten medewerker stuurt me vervolgens naar de verkoop afdeling. Die gast zegt ik kan alleen een nieuwe abbo inschieten voor je en duurt rond 2 weken. Ik zeg weer dat gaat niet gebeuren je zorg maar dat het opgelost wordt. Krijg alleen de melding je kan ook een klik en klaar abbo afsluiten. Die stuurt me vervolgende weer terug naar de klanten service. Blijk dat die man in de ochtend niet eens mijn opzegging kon annuleren omdat mijn abbo al afgesloten was. Dus nu waarschijnlijk 2 weken geen internet omdat Odido niet eens zelf weet hoe alles werkt en krijg je te horen in vervolg laat de shop niks met je contract doen bel naar de klanten service. Ik heb ook voorgesteld geef me tijdelijk een klik en klaar oplossing tot mijn internet het weer doet omdat dit jullie fout is en je krijg alleen te horen gaat helaas niet. Zaterdag maar langs de shop gaan en een verklaring vragen en een oplossing. Zelf ben ik een leiding gevende van een klantenservice en deze medewerkers mogen blij zijn dat ik hun leiding gevende niet ben.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@briansoft, dat is snel mis gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat het gaat om een abonnement bij ons die te vroeg is opgezegd waardoor je nu moet wachten op de oplevering van je nieuwe abonnement. Dit moet inderdaad een onbedoelde fout zijn geweest, maar het resultaat is niet prettig. Zo'n opzegging kunnen wij nooit terugdraaien, maar een tussenoplossing is minimaal nodig om jou te helpen tot je nieuwe abonnement actief is. Hier wel ik dan ook heel graag naar kijken! Zou je eerst jouw profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dit kan in de daarvoor aangegeven vakken. Laat je mij weten als dit compleet is? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2660 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hi ​@briansoft, dat is snel mis gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat het gaat om een abonnement bij ons die te vroeg is opgezegd waardoor je nu moet wachten op de oplevering van je nieuwe abonnement. Dit moet inderdaad een onbedoelde fout zijn geweest, maar het resultaat is niet prettig. Zo'n opzegging kunnen wij nooit terugdraaien, maar een tussenoplossing is minimaal nodig om jou te helpen tot je nieuwe abonnement actief is. Hier wel ik dan ook heel graag naar kijken! Zou je eerst jouw profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dit kan in de daarvoor aangegeven vakken. Laat je mij weten als dit compleet is? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 maart 2025

Hi Cheyenne, gisteren heeft Odido Amersfoort mijn gebeld aan de hand van mijn Google review. Zaterdag ga ik daar heen om te praten hoe dit had kunnen gebeuren. Erg jammer dat Odido Amersfoort de enige was die sorry had gezegd (4 verschillende medewerkers van de klantenservice en geen enkele sorry). Vandaag wordt de modem afgeleverd en dus gelijk een afspraak maken via Guideon. Hopelijk een mooie leer moment voor Odido.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1602 reacties
  • 7 maart 2025

Hi ​@briansoft, ik ben blij om te zien dat je contact hebt gehad met onze Shop in Amersfoort en je hier morgen terecht kan om te praten over de situatie. Ook ben ik heel blij om te zien dat het modem geleverd is en je een afspraak kan inplannen met Guidion. Ik wil nogmaals mijn oprechte excuses voor hoe dit gelopen is, dit is zeker niet de service die ik van ons gewend ben en dit gaan we intern zeker meenemen. Mochten wij via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen, wil je dan jouw gegevens toevoegen aan je profiel en me hiervan op de hoogte houden? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen