Ben al jaren klant van Odido (voorheen Tmobile) en dacht laat ik de nieuwe S25 Ultra kopen en laten bezorgen bij de Odido shop in Amersfoort. Dus ik op zaterdag 1 Feb naar de Odido shop in Amersfoort om mijn telefoon op te halen. Het betreffende dame gaat mijn telefoon van achteren pakken en begint gelijk met ik ga ook uw thuis internet aanpassen want dan krijg u een jaar lang korting. Ik zeg duidelijk dat ik het prima vind zolang mijn internet actief blijf, ze hebben ook een bonnetje uitgedraaid met alle abbo info). Gisteren 3 maart kom ik beneden me hele internet eruit. Wat is er gebeurt, Odido heeft mijn lijn afgesloten en dus geen internet. Ik in de ochtend bellen, krijg ik een medewerker die thuis werkt en kinderen die door de telefoon zitten te schreeuwen, die zegt dat ik een abbo had lopen en dat d shop geen nieuwe abbo kon indienen terwijl die actief was. Hij zegt hierdoor is het systeem vast geslagen. Gelijk zegt die ook ik ga je oude abbo opnieuw activeren en als je thuis kom heb je internet. Ik kom thuis en natuurlijk geen internet. Weer bellen en krijg de klanten service, die zeggen me oude abbo is weg en ik moet wachten op mijn nieuwe abbo wat 2 weken ga duren. Ik zeg dat gaat niet gebeuren door jullie fout, klanten medewerker stuurt me vervolgens naar de verkoop afdeling. Die gast zegt ik kan alleen een nieuwe abbo inschieten voor je en duurt rond 2 weken. Ik zeg weer dat gaat niet gebeuren je zorg maar dat het opgelost wordt. Krijg alleen de melding je kan ook een klik en klaar abbo afsluiten. Die stuurt me vervolgende weer terug naar de klanten service. Blijk dat die man in de ochtend niet eens mijn opzegging kon annuleren omdat mijn abbo al afgesloten was. Dus nu waarschijnlijk 2 weken geen internet omdat Odido niet eens zelf weet hoe alles werkt en krijg je te horen in vervolg laat de shop niks met je contract doen bel naar de klanten service. Ik heb ook voorgesteld geef me tijdelijk een klik en klaar oplossing tot mijn internet het weer doet omdat dit jullie fout is en je krijg alleen te horen gaat helaas niet. Zaterdag maar langs de shop gaan en een verklaring vragen en een oplossing. Zelf ben ik een leiding gevende van een klantenservice en deze medewerkers mogen blij zijn dat ik hun leiding gevende niet ben.
Interne puinhoop Odido thuis
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.