Ik denk dat ik alle gegevens wel heb, maar alleen de authentiecatienaam is mij onduidelijk.
Hoi
Welkom op de Community!
Ik vermoed dat ze daarmee de gebruikersnaam bedoelen. Dat is je klantnummer met een kleine toevoeging, die je terug kunt vinden in My T-Mobile Thuis. Het ziet eruit als TMT12345P005. Als dat niet werkt, kun je proberen om er @voip.t-mobilethuis.nl achter te zetten. Misschien kun je het zelfs leeglaten. Dat is een kwestie van uitproberen.
Laat je even weten of het is gelukt? Succes!
Hallo
Ik kwam in een ander topic tegen dat als je T-Mobile thuis als internetaanbieder kiest dan kan je telefonie instellen zoals het op deze pagina staat beschreven, dus volgens de VLAN 300 methode werkt telefonie blijkbaar niet op de Fritzbox 7590.
Na ettelijke pogingen helaas nog steeds geen resultaat. Probeert wel de de controle telefonie uit te voeren, maar kan deze niet volbrengen.
Heb je internet via het T-Mobile thuis profiel of via de VLAN 300 methode?
Kun je anders eens wat foto's plaatsen van de instellingen?
Via het T-Mobile thuis profiel. Probeer morgen een foto te sturen.
Zoals beloofd bijgaand een afbeeldingen van mijn instellingen. Is ingesteld onder Andere Aanbieder.
Helaas worden deze gegevens niet geaccepteerd.
De authenticatienaam kan je leeglaten en indien je nog geen wachtwoord hebt ingesteld dat kan in je T-Mobile thuis account bij instellingen onder vast bellen.
Probeer ook eens met + vóór de 31 bij je telefoonnummer.
Pas bovenstaande ook eens toe via het T-Mobile profiel.
Is gelukt. Was een cijfer vergeten bij de gebruikers naam. Bedankt voor jullie moeite.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.