Skip to main content

@Ishana van Odido 

Op jouw verzoek heb ik een nieuw topic geopend.

De zeer instabiele internetverbinding hebben we sinds terugkomst van onze vakantie (woensdag).

Internetlampje op de modem knippert bijna voortdurend, terwijl die constant zou moeten branden.

Stappen op de website gevolgd: stekker van kastje en modem uit stopcontact. Eerst kastje weer op stroom, daarna modem. Maakt geen verschil.

Tv kijken kan niet. Beeld loopt ca. elke 7 sec vast.

Internet op onze telefoons is trager en soms weg.

@Tommie van Odido of @Nora van Odido Kan ik via een privébericht een nieuwe unlimited data code krijgen? Die we nu gebruiken verloopt vandaag.


@jeweetwel84 Ik heb je er gelijk nog 1 gestuurd!


We zijn alweer een week verder. Kan ik een update krijgen over het oplossen van onze storing? En ik wil graag een nieuwe code voor unlimited data ontvangen.


Er is een incident aangemaakt @jeweetwel84, het is door onze back office en door Guidion blijkbaar niet op te lossen. De IT-afdeling is aan het onderzoeken of het aan de hardware kan liggen binnen ons netwerk. Op dit moment is er geen oplosdatum bekend. Meerdere klanten hebben hier last van. 

Nieuwe vouchercodes in PB!


Bedankt voor de update en nieuwe codes

 


@Tommie van Odido we zijn inmiddels alweer ruim 3 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord over deze storing en hoe eraan wordt gewerkt. 

De unlimited datacodes zijn ook weer verbruikt. Kunnen jullie nieuwe sturen? 


Hey @jeweetwel84, onze Netwerkafdeling heeft hardware vervangen in de wijkcentrale. We hadden hoop dat dit het probleem op zou lossen. Helaas is dit niet het geval. Verder onderzoek is nu nodig. We hebben op dit moment nog geen exacte oplostijd voor dit probleem.

Ik heb je een tijdelijke 4g modem opgestuurd zodat je niet steeds vouchercodes nodig hebt. Deze wordt morgen bezorgd!


Bedankt daarvoor! Mogen we voor vanavond/morgen nog een code? Hebben nu niks meer.


Zeker, zie privéberichten @jeweetwel84


De storing is opgelost. Ik wil graag compensatie aanvragen voor de maanden dat wij geen internet/tv hebben gehad (abonnementskosten + aanschaf simkaart voor unlimited data). Hoe kan ik dat doen?

 


Hey @jeweetwel84, ik ben blij om te horen dat het eindelijk opgelost is!

Klopt het dat het vanaf 24 augustus speelde? tot en met 10 november? Graag ontvang ik ook een foto van de bon van de simkaart, dan vergoed ik die ook meteen voor je! 


Hoi @Tommie van Odido De storing merkten we op toen we terug kwamen van vakantie, woensdag 21 augustus. Hij is door jullie ‘afgemeld’  op 6 november. Hierbij een foto van de bon van de simkaart.

Zou je meteen willen checken of ons abonnement goed in jullie systeem staat? We hebben het afgesloten via Breedbandwinkel. 1e maand 30 euro, daarna 9 maanden 32,50. Er werd steeds 37,50 afgeschreven. Daar ben ik al een keer achteraan gegaan. Toen is dat gecorrigeerd, maar vorige maand is er opnieuw 37,50 afgeschreven. Heb ik over gebeld, maar of het nu goed is doorgevoerd weet ik niet.

 


@Tommie van Odido toevallig krijg ik net weer een nieuwe factuur binnen, van opnieuw € 37,50. Is dus nog niet aangepast.


Ik heb de vergoeding in gang gezet @jeweetwel84. Het abonnement staat wel goed, je betaald ook € 30, echter door het wifipunt en Cloud Opnemen betaal je € 7,50 extra. 


Hoi @Tommie van Odido , dat klopt niet. Hett wifipunt en Cloud opnemen zitten in mijn abonnementsprijs van 32,50 (1e maand 30 euro) voor de eerste 10 maanden (1e maand zelfs 30 euro). Zie hieronder een screenshot van de bevestiging van Breedbandwinkel. De pdf zou ik je kunnen mailen, als dat nodig is.

 


@Tommie van Odido wil je nog op mijn vorige bericht/vraag reageren? Vandaag is opnieuw 37,50 euro afgeschreven. 

Daarnaast is het terug te ontvangen bedrag (compensatie)  nog niet verrekend. Volgt dat later?


Reageer