Skip to main content

Hai allen,

Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Ik speel sinds kort weer COD warzone na een flinke tijd weg te zijn geweest. Ik heb glasvezel internet 1000mbit. Een redelijke game computer nvidia Geforce RTX 3080 en Ryzen 9 5950X en bekabeld internet. En graphic stats etc op laagste waarden in-game.

Maar ik ervaar dat ik toch vaak een halve tot een seconde achterloop. In mijn ervaring schiet ik al op iemand, maar als ik de killcam van de ander zie ben ik vaak niet eens op hen aan het schieten, ofwel ik loop achter de feiten aan, terwijl dit niet zou moeten met mijn computer en snel internet.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn en hoe los ik dit op?

Graag hulp hierbij, het verminderd toch wel de spelervaring.

Heb je de PC met een kabel aangesloten op de router, Dat scheelt weer wifi delay..

Voor wat het waard is, had al even op je DM gereageerd ​@Sw1984 

Hai Eric,

Helaas wel ja. Ik dacht dat dat 1 vd oplossingen was, maar helaas. 

Ik zie hen eerder dan zij mij, ik schiet aardig wat kogels, maar in hun killcam video zie ik dan dat alle kogels die ik in mijn beeld afgeschoten heb, puur fictie zijn en niet in hun beeld terug zie, dus ik heb werkelijk waar geen idee wat hier het probleem. Hopelijk iemand hier wel.

Hai Pieter_B,

Dank voor je reactie, ik ga hier meteen naar kijken en zal een bufferbloat meting aanzetten. Vaak ziet alles er top uit, totdat ik in-game kom. Alsof er iets in Call of duty zit wat dit veroorzaakt. Ik kom nog wel boven de 100fps en mn GPU en CPU kunnen het makkelijk aan, ook heb ik 12ms vertraging zegt hij (maar in realtime ben ik altijd veelste laat)

hel

Helaas dit is het dus ook niet?

Kan het iets met het matchingsysteem van CallOfDuty te maken hebben?

Of met de server waar ik op zit?

Voor iedereen!

Ik heb steam verwijderd en ben via battlenet gegaan, nu zit ik weer gewoon aan de 160fps. Het lijkt erop dat het dus met STEAM te maken heeft, ik raad iedereen aan die deze problemen heeft, probeer het eens via battlenet.

Deze topic mag dicht, dank allen voor het reageren en meedenken!

Groeten Sandor

Reageer