Ik wil graag mijn Fritz!Box 5590 XGS-PON registreren op het glasvezelnetwerk. Kunt u mij helpen?
Mijn profiel heb ik al met de volgens mij benodigde gegevens aangevuld.
Ik zou hier nog aan toe moeten voegen dat ik al eerder klant van Odido was en toen al mijn Fritz!Box geregistreerd was op het glasvezelnetwerk. Ik zou me voor kunnen stellen dat dit voor het omzetten evt. een belangrijke informatie is.
Alvast bedankt.