Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag mijn Fritz!Box 5590 XGS-PON registreren

  • October 3, 2025
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Ik wil graag mijn Fritz!Box 5590 XGS-PON registreren op het glasvezelnetwerk. Kunt u mij helpen?

 

Mijn profiel heb ik al met de volgens mij benodigde gegevens aangevuld. 

Ik zou hier nog aan toe moeten voegen dat ik al eerder klant van Odido was en toen al mijn Fritz!Box geregistreerd was op het glasvezelnetwerk. Ik zou me voor kunnen stellen dat dit voor het omzetten evt. een belangrijke informatie is.

 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@ReadyTeddy, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er meteen bij kunnen pakken. Ik zie dat je op GPON technologie zit, is de Fritz ook uitgerust met een GPON module? Dan kan ik hem voor je registreren! Mag dit op elk moment of spreek je liever wat af zodat je niet een tijdje zonder internet komt te zitten? Als dat het geval is dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een datum/tijdstip, dan kijk ik of mij dat lukt. Als het op elk moment mag, laat dat dan ook weten, als ik je reactie zie dan zal ik hem meteen voor je omzetten! Alvast bedankt. 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hey ​@ReadyTeddy, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er meteen bij kunnen pakken. Ik zie dat je op GPON technologie zit, is de Fritz ook uitgerust met een GPON module? Dan kan ik hem voor je registreren! Mag dit op elk moment of spreek je liever wat af zodat je niet een tijdje zonder internet komt te zitten? Als dat het geval is dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een datum/tijdstip, dan kijk ik of mij dat lukt. Als het op elk moment mag, laat dat dan ook weten, als ik je reactie zie dan zal ik hem meteen voor je omzetten! Alvast bedankt.