Skip to main content

Ik kan niet admin inloggen Glasvezel Zyxel T56 Modem..

  • 20 november 2024
  • 24 reacties
  • 587 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik kan niet als admin inloggen op het modem. Ik heb 10 seconden gewacht en het opnieuw ingesteld, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Kunt u mij alstublieft helpen? Ik gebruik glasvezel modem Zyxel EX5601-T1.

Bedankt..

Uitgelichte reactie

20 november 2024

​@celebi 

Gebruik je het Login Password en niet de Wireless Key?

24 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 20 november 2024

​@celebi 

Gebruik je het Login Password en niet de Wireless Key?


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 20 november 2024
Waqqas schreef:

​@celebi 

Gebruik je het Login Password en niet de Wireless Key?

hoi,

ik gebruik 192.168.1.1  

username:admin en Login Password.

Niet wireless key (Wi-Fi).

 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 20 november 2024

Is er iemand die mij kan helpen? Hoe log ik in op mijn modem?

Ik wil mijn wifi-gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen.

Kunnen jullie mij alstublieft helpen, beste beheerders.?

Dank u.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 20 november 2024

​@celebi 

Voor nu kan je die gegevens ook wijzigen in je Odido account bij de WiFi instellingen.


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 21 november 2024
Waqqas schreef:

​@celebi 

Voor nu kan je die gegevens ook wijzigen in je Odido account bij de WiFi instellingen.

Dat heb ik ook geprobeerd. Het gebeurt niet.

 

Waarom kunnen mensen iets waarvoor ze betaald hebben niet 100% van de tijd gebruiken?đŸ€”

Het is niet iets dat zal gebeuren.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn modem? Dat apparaat is mijn eigendom totdat het contract afloopt.

 

Doeii.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 21 november 2024

Hi ​@celebi, goed dat je dit aangeeft.

Heb je het modem al eens voorzien van een factory reset? Als het goed is moet je dan wel gewoon kunnen inloggen met de gegevens achterop het modem. 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 21 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@celebi, goed dat je dit aangeeft.

Heb je het modem al eens voorzien van een factory reset? Als het goed is moet je dan wel gewoon kunnen inloggen met de gegevens achterop het modem. 

'’Achter op het modem zit een reset knopje, als deze 10 seconden indrukt wordt het modem gereset. En dan zou het wachtwoord achterop de sticker moeten werken.'’

 

Hi Tommie,

Ik heb gedaan wat hier staat in het rood. Bedoel je dit of bedoel je iets anders met factory reset? Ik hoor graag van je.

Dank u.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 22 november 2024

Ja houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt ​@celebi


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 22 november 2024

 

Beste Tommie;

Zoals je zei, ik heb er 30 seconden ingedrukt, maar het werkte nog steeds niet. Ik krijg een foutmelding zoals op de bovenstaande afbeelding..

Dank u..


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 23 november 2024

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Dank u.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 23 november 2024

Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 25 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 

Hi Tommie

İk wacht vandaag je reactie voor mijn wachtwoord wijzigen.

Dank u.


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 25 november 2024
celebi schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@celebi, dank voor het testen. Kan je dit topic maandag voor mij bumpen, dan ga ik het wachtwoord voor je laten wijzigen door ons netwerk-team! 

Hi Tommie

İk wacht vandaag je reactie voor mijn wachtwoord wijzigen.

Dank u.

Hi ​@Tommie van Odido 

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 25 november 2024

​@celebi Ik heb het wachtwoord aangepast in een PB naar je toegestuurd. 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 25 november 2024
Sven-Odido schreef:

​@celebi Ik heb het wachtwoord aangepast in een PB naar je toegestuurd. 

Hi,

Ik ben wel ingelogd. 

Dank u wel voor helpen..👍

Met vriendelijke groet,

 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 11 december 2024

Hi

 

Waar is mijn thuis Internet? Ik kan niet Connected. 😡


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 12 december 2024

Hi ​@celebi, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en je bent weer online, klopt dit? 


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 2 maart 2025

Hallo, 

Mijn abonnement voor thuis (glasvezel) is 400 MB upload en 400 MB download. Ik heb een speedtest gedaan, maar daar komt dit uit. Ik heb de test 2-3 keer opnieuw gedaan, maar ik krijg steeds hetzelfde resultaat. Waar kan dit aan liggen? 

Groetjes


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 2 maart 2025

​@celebi 

Is dit bekabeld of via de WiFi?

Het lijkt erop dat een kabel of apparaat aangesloten op de router niet geschikt is voor snelheden boven de 100 Mbps, ook de internetkabel tussen mediaconverter en router kan je eens vervangen.


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 3 maart 2025
Waqqas schreef:

​@celebi 

Is dit bekabeld of via de WiFi?

Het lijkt erop dat een kabel of apparaat aangesloten op de router niet geschikt is voor snelheden boven de 100 Mbps, ook de internetkabel tussen mediaconverter en router kan je eens vervangen.

Hi,

Het is bekabeld. De monteur van Odido zelf heeft alles aangesloten. Ik heb zelf geen verstand hiervan dus ik weet ook niet hoe ik iets moet vervangen. Kan er geen monteur komen om te kijken? 

Groetjes


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 3 maart 2025

​@celebi 

Gewoon de internetkabel tussen mediaconverter en router er even uit klikken en een andere er in klikken. Hetzelfde doe je tussen de router en laptop/pc.

Controleer het ook met een andere laptop/pc.


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 3 maart 2025
Waqqas schreef:

​@celebi 

Gewoon de internetkabel tussen mediaconverter en router er even uit klikken en een andere er in klikken. Hetzelfde doe je tussen de router en laptop/pc.

Controleer het ook met een andere laptop/pc.

Wij zijn 3 maanden geleden overgestapt naar Odido, we hebben een pakket gekregen en de monteur heeft alles geĂŻnstalleerd en alles was nieuw. De ingang van onze glasvezel zit een apparaatje van Delta en vanuit daar gaat het naar de router en meer hebben we niet. In het begin hadden we wel 400 MB download en upload, maar sinds 2/3 weken is het zo.

Groetjes


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 3 maart 2025

​@celebi 

Dit is dus draadloos gemeten? Ook vrij nieuwe internetkabels kunnen defect raken doordat 1 draadje geen goed contact meer maakt dus probeer het eens.

Internetkabel tussen delta apparaat en router vervangen.


  • Auteur
  • 24 reacties
  • 3 maart 2025
Waqqas schreef:

​@celebi 

Dit is dus draadloos gemeten? Ook vrij nieuwe internetkabels kunnen defect raken doordat 1 draadje geen goed contact meer maakt dus probeer het eens.

Internetkabel tussen delta apparaat en router vervangen.

 

 

He He eindelijk..😉

Dit kabel was niet goed.. Deze nieuwe test is met bekabeld..

Dank u wel voor helpen..đŸ™‚đŸ™‹đŸ»

Groetjes..


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen