Skip to main content
Beantwoord

Iemand een t50 of t56 modem over?

  • 3 July 2024
  • 17 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo,

Ik kon geen betere categorie vinden voor deze vraag, dus hoop dat ik hier goed zit.

Mijn T56 heeft het na drie maanden al begeven. Er schijnt geen voorraad te zijn, aldus de support medewerker van Odido, dus nu werken we met onbeperkt 5G van Odido. Is het toch niet helemaal, dus ik op marktplaats kijken of er iemand in de buurt van Zoetermeer een T50 of T56 te koop aanbiedt. Geen geluk.

Is er iemand in deze community die mij zijn overtollige T50 of T56 voor een zacht prijsje (10 EUR oid) wil verkopen?

Ik hoor het graag.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RB1975 

Als je T56 het heeft begeven en je hebt alles al geprobeerd zoals andere stopcontact en eventueel het aan/uit knopje indrukken achter de router dan zal Odido een vervanging regelen. Indien de T56 niet geleverd kan worden dan krijg je een andere router zoals de T54.

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @RB1975 

Ik wil je heel graag van het nieuwe modem voorzien, maar deze is (nog) niet op voorraad. Ik kan niet precies inzien wanneer dit weer beschikbaar is. 

Vind je het goed dat ik tot vrijdag afwacht? Het kan namelijk zo zijn dat het pakket nog komt. Mocht dit niet zo zijn dan wissel ik het om naar een ander modem! 

Laat je het mij vrijdag rond de middag weten?

Mij t-56 is ook kapot na meermaals contact gevraagd of er een oplossing is… wachten op een nieuw t-56 modem… deze is niet leverbaar… kan al geruime tijd geen normaal gebruik maken van mijn internet /netwerk. Gevraagd of er een andere oplossing is in de vorm van een ander router.. deze is er niet. Onacceptabel dit! @Teresa van Odido 

Reputatie 7
Badge +15

@RB1975

Heb je ook geen router met VLAN ondersteuning die je tijdelijk kan gebruiken?

TP-LINK AX10

Hallo,

Ik kon geen betere categorie vinden voor deze vraag, dus hoop dat ik hier goed zit.

Mijn T56 heeft het na drie maanden al begeven. Er schijnt geen voorraad te zijn, aldus de support medewerker van Odido, dus nu werken we met onbeperkt 5G van Odido. Is het toch niet helemaal, dus ik op marktplaats kijken of er iemand in de buurt van Zoetermeer een T50 of T56 te koop aanbiedt. Geen geluk.

Is er iemand in deze community die mij zijn overtollige T50 of T56 voor een zacht prijsje (10 EUR oid) wil verkopen?

Ik hoor het graag.

Hi Teresa,

Dank voor jouw reactie. Prima om tot vrijdag te wachten en als er dan geen voorraad is, een (ouder/ander) vervangend modem te sturen.

Hallo @RB1975 

Als je T56 het heeft begeven en je hebt alles al geprobeerd zoals andere stopcontact en eventueel het aan/uit knopje indrukken achter de router dan zal Odido een vervanging regelen. Indien de T56 niet geleverd kan worden dan krijg je een andere router zoals de T54.

Hi @Waqqas, dank voor jouw reactie. Ik heb deze dingen inderdaad geprobeerd, samen met de support van Odido aan de lijn. Laten we hopen dat er snel een vervangend modem is. Ik had nog wel een ouder modem (TP Link TL-WR1043ND), maar die krijg ik niet aan de praat.

Reputatie 7
Badge +15

@RB1975 heb even gekeken maar hier zit geen VLAN ondersteuning op.

Reputatie 7
Badge +3

@RB1975 @Barrygerritsen Ik kan nog niks beloven, maar ik doe mijn best om iets voor jullie te regelen, ik ben hierover in gesprek met mijn collega’s van de technische dienst. Zodra ik meer weet, laat ik het gelijk aan jullie weten!

@RB1975 heb even gekeken maar hier zit geen VLAN ondersteuning op.

@Waqqas , dank voor het checken. Inmiddels ben ik gebeld door de technische ondersteuning en krijg ik morgen een nieuw modem

@RB1975 @Barrygerritsen Ik kan nog niks beloven, maar ik doe mijn best om iets voor jullie te regelen, ik ben hierover in gesprek met mijn collega’s van de technische dienst. Zodra ik meer weet, laar ik het gelijk aan jullie weten!

@Teresa van Odido, Inmiddels ben ik gebeld door de technische ondersteuning en krijg ik morgen een nieuw modem. Dank voor jouw inspanningen!

Reputatie 7
Badge +3

@RB1975 Geweldig nieuws, fijn dat het geregeld is! 😀

@RB1975 Geweldig nieuws, fijn dat het geregeld is! 😀

@Teresa van Odido, modem is afgeleverd en geinstalleerd!

Reputatie 7
Badge +4

Ook namens @Teresa van Odido: super dat je van het nieuwe modem kan genieten @RB1975, wij wensen je wensen je heel veel plezier met het nieuwe modem toe! 😄

Zag dit topic later pas, en het is gelukkig allemaal geregeld😀 Maar ik heb een T54 die stof ligt te happen. Weet niet of dit nog een gangbaar model is, anders gewoon op martkplaats zetten maar? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @raiden1985 

De T54 hoor je te retourneren nadat je abonnement is beëindigd anders krijg je een boete.

@Waqqas Weet ik. Die heb ik ook betaald….😊 Anders bood ik het natuurlijk niet aan

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @raiden1985, mocht je voor je stofhapper nog geld willen vangen, als je het T-54 modem retourneert kan ik de € 75,- volledig voor je vergoeden. Met mijn ervaring op marktplaats weet ik dat dat wel een erg goede deal is voor zo'n modem. 😉

Reageer