goedemorgen,
ik heb sinds een paar dagen dat ik niet kan spelen meer op call of duty door het probleem met de Hueneme Negev foutcode, ik heb pas een nieuwe router en glasvezel bij jullie zouden jullie mij kunnen helpen.
groetjes Laurent
goedemorgen,
ik heb sinds een paar dagen dat ik niet kan spelen meer op call of duty door het probleem met de Hueneme Negev foutcode, ik heb pas een nieuwe router en glasvezel bij jullie zouden jullie mij kunnen helpen.
groetjes Laurent
Hi
Ik heb een update gepushed naar je modem. Kan je het nogmaals testen
Ik heb helaas hetzelfde probleem sinds een paar dagen nadat ik ben over gestapt naar glasvezel van Odido. Zou ik die update ook voor mijn modem kunnen krijgen?
Ik heb helaas hetzelfde probleem sinds een paar dagen nadat ik ben over gestapt naar glasvezel van Odido. Zou ik die update ook voor mijn modem kunnen krijgen?
Ik heb contact opgenomen met Odido en het is opgelost dus is niet meer nodig.
Beste Odido sinds gister overgaan naar glas vezel ook ik heb een probleem met HUENME-NEGEV probleem call of duty ps5 is het misschien mogelijk dat ook ik de de update spoedig zou kunnen ontvangen
Hi
Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Je internet zal dan ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen tijdens het updaten. Alvast veel speelplezier.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.