Goede morgen,
Ik heb een zyxel t-56 modem en mijn klantnummer IIF65193
Melding in call of duty Hueneme-Negev
Met vriendelijke groet
Robert Doorenbosch
Goede morgen,
Ik heb een zyxel t-56 modem en mijn klantnummer IIF65193
Melding in call of duty Hueneme-Negev
Met vriendelijke groet
Robert Doorenbosch
Hi
Dat is inderdaad een bekend issue en is opgelost met de nieuwe firmware update van Zyxel. Ik heb je op de lijst gezet zodat deze zo snel mogelijk naar je modem wordt gepushed. Een work-around is om UPnP op het modem uit te schakelen. Dat hoeft niet als het modem geupgraded is.
Hoi
Kan je mij ook op de lijst zetten voor de firmware update?
Alvast bedankt!
Groeten Mariska
Hi
Dat kan ik zeker, bij deze ben je toegevoegd aan de lijst. Ik gok dat hij in de loop van vandaag nog geupgrade wordt.
Hey
Graag ook op de lijst. Bedankt!
klantennummer: 1.19481409
Hi
Dat is inderdaad een bekend issue en is opgelost met de nieuwe firmware update van Zyxel. Ik heb je op de lijst gezet zodat deze zo snel mogelijk naar je modem wordt gepushed. Een work-around is om UPnP op het modem uit te schakelen. Dat hoeft niet als het modem geupgraded is.
Dank je wel, het probleem is opgelost!
Bedankt, het werkt weer!
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem.
Kan je bij mij ook een update pushen aub?
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem.
Kan je bij mij ook een update pushen aub?
Update is gepushed
Hey
Graag ook op de lijst. Bedankt!
klantennummer: 1.19481409
Hey
Graag ook op de lijst. Bedankt!
klantennummer: 1.19481409
Dat is helaas een klantnummer van mobiel. Als je je klatnummer voor vast internet in je profiel zet kunnen we de update pushen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.