Skip to main content
Beantwoord

Huawei OptiXstar - GPON Terminal defect

  • 8 december 2024
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Hoi sinds paar weken hebben wij glasvezel, bij het installatiepakket zaten 2  Huawei OptiXstar - GPON Terminals. De monteur heeft gezegd, altijd handig om te bewaren bij defecten.

Sinds vandaag werkt de Huawei OptiXstar - GPON niet meer er branden geen lampjes meer.

Dit betreft MAC: 90:F9:B7:E7:BA:10-18(9)

S/N: 48575443CF071CAE

Internet is ook uitgevallen. 

Ik heb natuurlijk die andere Huawei OptiXstar - GPON aangesloten, deze gaat wel aan maar het PON lampje blijft dan knipperen. Deze kan niet registreren op het netwerk, de klantenservice kan mij niet helpen. En geven aan dat ze dit moeten doorzetten naar een andere afdeling, en ik zal ergens volgende week gebeld worden.

Kan iemand mij hier helpen om de nieuwe Huawei OptiXstar - GPON aan te melden in het systeem? Zodat mijn verbinding weer gewoon gaat werken?

De nieuwe unit die wel aangaat maar dus niet kan registreren heeft de volgende gegevens:

MAC: B01656349A52-5A(9)

SN: 485754436360ECAC

Dan werkt mijn verbinding weer en scheelt het voor Odido een monteur.

Alvast dank!

Beste antwoord door VeldhovenRdaal1981

Update; opgelost door de klantenservice.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22045 reacties
  • 8 december 2024

Hallo ​@VeldhovenRdaal1981 

En als je de oude weer aansluit en het aan/uit knopje onder indrukt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2024
Waqqas schreef:

Hallo ​@VeldhovenRdaal1981 

En als je de oude weer aansluit en het aan/uit knopje onder indrukt?

Hoi dank voor de tip, was het helaas de oplossing maar.

Knopje staat gewoon aan, ook even aan en uitgedrukt maar doet niets.

De “reserve” Huawei gaat wel gewoon aan, alleen dit serienummer staat bij Odido niet geregistreerd. Als ze dit zouden aanpassen heb ik gewoon weer verbinding.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Update; opgelost door de klantenservice.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 10 december 2024

Hi ​@VeldhovenRdaal1981, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat onze klantenservice ja al geholpen heeft. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je voor nu een prettige dag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen