Skip to main content

Hoi sinds paar weken hebben wij glasvezel, bij het installatiepakket zaten 2  Huawei OptiXstar - GPON Terminals. De monteur heeft gezegd, altijd handig om te bewaren bij defecten.

Sinds vandaag werkt de Huawei OptiXstar - GPON niet meer er branden geen lampjes meer.

Dit betreft MAC: 90:F9:B7:E7:BA:10-18(9)

S/N: 48575443CF071CAE

Internet is ook uitgevallen. 

Ik heb natuurlijk die andere Huawei OptiXstar - GPON aangesloten, deze gaat wel aan maar het PON lampje blijft dan knipperen. Deze kan niet registreren op het netwerk, de klantenservice kan mij niet helpen. En geven aan dat ze dit moeten doorzetten naar een andere afdeling, en ik zal ergens volgende week gebeld worden.

Kan iemand mij hier helpen om de nieuwe Huawei OptiXstar - GPON aan te melden in het systeem? Zodat mijn verbinding weer gewoon gaat werken?

De nieuwe unit die wel aangaat maar dus niet kan registreren heeft de volgende gegevens:

MAC: B01656349A52-5A(9)

SN: 485754436360ECAC

Dan werkt mijn verbinding weer en scheelt het voor Odido een monteur.

Alvast dank!

Hallo ​@VeldhovenRdaal1981 

En als je de oude weer aansluit en het aan/uit knopje onder indrukt?


Hallo ​@VeldhovenRdaal1981 

En als je de oude weer aansluit en het aan/uit knopje onder indrukt?

Hoi dank voor de tip, was het helaas de oplossing maar.

Knopje staat gewoon aan, ook even aan en uitgedrukt maar doet niets.

De “reserve” Huawei gaat wel gewoon aan, alleen dit serienummer staat bij Odido niet geregistreerd. Als ze dit zouden aanpassen heb ik gewoon weer verbinding.

 


Update; opgelost door de klantenservice.


Hi ​@VeldhovenRdaal1981, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat onze klantenservice ja al geholpen heeft. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je voor nu een prettige dag! 


Reageer