Beantwoord

Huawei modem omruilen voor de Zyxel?



Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RC69, dit is meteen voor je in werking gezet! Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Ik wens je nog een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Goedemiddag Ishana,

 

bedankt voor de reactie.

Bij bestellingen is helaas nog niets te zien, wij hebben ook nog geen mail ontvangen. 

Robert

Reputatie 7
Badge +9

@RC69 de verzendorder staat klaar, echter moet hij nog verwerkt worden. Zodra het verzonden is kun je de zending volgen!

Bedankt Tommie, zojuist hebben wij de nieuwe modem ontvangen. 

Wij gaan ermee verder.

Kan ik alles zelf aansluiten, ook de converter, of die laten zitten en alleen de modem vervangen?

Ik heb begrepen dat het glasvezel heel gevoelig is?

Reputatie 7
Badge +16

@RC69 Als het goed is, heb je een afspraaktool ontvangen waarmee je een afspraak kunt inplannen met Guidion. Op Glasvezel wordt alle apparatuur door een gediplomeerde monteur aangesloten. Gebeurt dit niet? Dan vervallen alle servicegarantievoorwaarden op losse onderdelen en wordt de apparatuur ook niet officieel aangemeld aan de technische kant. 

Goedemiddag Jason,

bedankt voor de info.

Het ging om een wisseling van het modem, dit is gelukt, alles werkt weer.

Een afspraaktool heb ik daarom waarschijnlijk ook niet ontvangen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @RC69, wat super om te zien dat alles weer werkt! In jouw geval gaat het inderdaad alleen om een modem wisseling, dit is de reden dat er geen monteur aangestuurd had hoeven worden! 

good morning,

Even i face the simillar issue with the Huawei modem, wifi get dropped, bad connection and speed. can you also arrange a modem swap for me ? 

Reageer