Skip to main content
Beantwoord

HPprinter verbindingsprobleem met T56 - oplossing voor dummies?

• August 10, 2025
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Sinds 1 augustus 2025 internet via Odido. Alles (tv, laptops, tablets en mobieltjes) werken prima, maar de printer wil niet verbinden. Via verschillende posts op dit forum van alles al geprobeerd.

Via inloggen op de router naar wpa2 gezet, en toen kon ik de printer verbinden, maar mijn mobiel wilde toen niet meer verbinden met het netwerk/wifi.

Volgens rapport van de printer moest ik het mac adres toevoegen. Gedaan, maar geen resultaat.

Alles maar weer teruggezet zodat ik in ieder geval wifi op de telefoon en andere apparaten heb.

Ik lees allerlei ingewikkelde oplossingen over splitsen van 2,4 en 5G netwerken, maar wil daar niet aan sleutelen als ik niet precies weet wat ik moet doen.

Is er een goede stap voor stap handleiding om dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Sasirene 

Pas WPA2-PSK weer toe in de de router en op de apparaten die dan geen WiFi meer hebben daarop moet je het WiFi netwerk vergeten en opnieuw verbinden, ze zullen dan weer werken.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Hallo ​@Sasirene 

Pas WPA2-PSK weer toe in de de router en op de apparaten die dan geen WiFi meer hebben daarop moet je het WiFi netwerk vergeten en opnieuw verbinden, ze zullen dan weer werken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 10, 2025

Hallo ​@Sasirene 

Ik moest het een paar keer herhalen, maar het lijkt te zijn gelukt! Dank voor de snelle reactie en instructie!