Maar even een eigen topic gemaakt omdat het lijkt alsof er aan mijn zijde niets meer gebeurd,
Ik weet dat de zaak loopt en er is een Firmware upgrade geweest.
Maar ik gebruik de T-56 niet. Er lijkt geen enkel verschil te zijn tussen het gebruik van de T-56 of een andere router.
Het package loss en jitter probleem blijft aanwezig. Ook is de WiFi echt dramatisch, welke router ik ook aansluit. De afstand naar mijn laptop & TV is nog geen 3 meter en krijg bufferende video’s, blokkerig beeld en dramatische snelheden.
TV kijken is simpelweg niet te doen. Haper, blokkerig beeld en vreemde flitsende zwarte balken langs de zijkanten van het beeld.
Thuiswerk via WiFi is ook vrijwel niet te doen. Excel bestanden openen duurt gewoon 5 tot 10 minuten.
Ik heb op 29 januari een mail gehad dat ik binnen 3 werkdagen antwoord op mijn zaak krijg maar 18 dagen later nog altijd niets.
Ben eigenlijk wel op het punt dat het genoeg is geweest. Zie geen oplossing komen.
Hiervoor bij Caiway met de zelfde apparaten geen enkel probleem gehad. Kan niet aan mijn zijde liggen.
Is er nog iets dat jullie kunnen doen? Anders wil ik graag kostenloze opzegging aanvragen.