Ik probeer de Zyxel T54 zo in te stellen dat er enkel 3 lokale systemen op de router in kunnen loggen in het beheer menu.
Hier heb ik in Extern beheer - Vertrouwelijk domein 3 systemen ingesteld als 192.168.1.*/24.
Vervolgens heb ik in Extern beheer - MGMT services Alles uitgeschakeld behalve Vertrouwelijk domein. Dus als enige Vertrouwelijk domein is ingeschakeld. Bij poort heb ik een poort nummer ingesteld b.v. 4444. Echter lijkt dit alles niet te werken want ik kan met een niet vertrouwelijk systeem gewoon inloggen zowel via lan als Wlan en zonder poort nummer.
Dus mijn vraag is hoe stel je dit in het lijkt er op dat het helemaal niets doet ook het poort nummer niet.
Ik heb het Odido gevraagd maar die geven eerlijk te kennen dat ze hier niet zo diep voor opgeleid zijn.
Ter aanvulling Na een reboot van de Zyxel t-54 blijkt nu het poort nummer wel te werken.
Als ik het ip adres van de Zyxel in de browser ingeef krijg ik even het inlog scherm te zien waarna de melding “Kan geen verbinding maken” komt. Zet ik nu het poort nummer achter het ip adres dan kan ik gewoon inloggen. Echter nog steeds met alle systemen en via lan en Wlan.
Dus de reboot heeft enkel het poort nummer geactiveerd.