Bij wegwerkzaamheden is de glasvezelkabel doorgeknipt. Hoe kan ik dit melden. Na een half uur zoeken nog niet gevonden hoe dat moet. Telefonisch is T-mobile niet te bereiken en de chat robot is ook waardeloos.
Hallo
Wie is de netwerkbeheerder? Heb je hen ook al gecontacteerd? Misschien dat zij al direct iemand kunnen sturen.
Hoi
Hopelijk kan het zeer spoedig hersteld worden!
Al langer dan 1 werkdag GEEN internet en Tv , alles al geprobeerd maar niks werkt!!! Via glasvezel!!!
ODIDO: Snel oplossen want anders wordt het heel snel een andere PROVIDER!!!
het betrefd regio 046 Limburg
Hi
Mocht je hierna dezelfde problemen ervaren, wil je me dan laten weten welke lampjes branden op het modem en de Media Converter en welke kleur ze hebben? Ook zou ik graag willen weten of er lampjes knipperen op de Media Converter en als dit het geval is, of ze snel knipperen (vier keer per seconde) of langzaam knipperen (één keer per seconde).
Reboots voor de zoveelste keer gedaan, van stroom af zowel router alsook kastje t mobile.langer als 2 min gewacht, opnieuw aangezet, eerst router, even gewacht, daarna het kastje bij tv. Bij tv opstarten steeds weer zelfde procedure dat hij opstart (reboot) , als dit gedaan is krijg ik steeds weer ODIDO op beeld, bij druk op start voor tv te kijken geeft hij dan weer aan controleer bekabeling maar intern is de bekabeling in orde. Geen wifi op alle apparaten dwz gsm’s, camara’s en tablet, vaste pc komt ook niet het internet op. Router is draytek vigor 2132 FVn. Het act lampje is groen, knippert rustig, wlan blijft lampje groen actief zonder knipperen, resterende poorten op router uit geven groen aan en om de zoveeltijd knipperen ze alle 3 tegelijk. ODIDO…
Hoi
Ik verwacht dat de monteur heel veel voor je kan betekenen, dit gaat helemaal voor je opgelost worden!
Afspraak gemaakt voor checken via jullie site en guidion, deze zou zijn op woe 20 sept tussen 8 en 11.59u… niemand geweest, ik controleer mijn mailbox opnieuw blijkt in de bevestiging dat men 4 okt heeft gezet terwijl de afspraak 20 sept is gemaakt digitaal!!!! Dus naar odido winkel in de makado in Beek. Hier weer uitgelegd. Samen met mevr Bakker vd klantenservice odido makado gesprek gehad met hogere hand Georg. Aan het eind van dit gesprek is duidelijk door mij gevraagd om een nieuwe bevestiging te sturen waarin staat dat die 4 okt van checken guidion doorgaat. Nog steeds geen bevestiging gehad!!!als de glasvezelreparatie buitenshuis( want daar zit t probleem) niet sneller en conform gemaakte schriftelijke en mondelinge afspraken gemaakt gaat worden gaat het een RECHTZAAK worden!!!
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.