Skip to main content

Ik heb een wifi gestuurd apparaat, die zegt dat er geen wifi verbinding is. Daar ik niet thuis ben en er niemand bij mij naar binnen kan, wil ik de modem router op afstand herstarten. Hoe kan ik dat doen?

Hallo @jvijssel 

Om welke apparaat gaat het hoe ziet jou thuisnetwerk eruit? Misschien is het wegvallen van de WiFi op te lossen.

Je kan op internet een slimme stekker kopen en dmv de bijbehorende app kan je deze op afstand aan en uitschakelen.

Hallo @Waqqas,

Dankjewel voor jouw tip. Het uitschakelen mbv een slimme stekker is idd een goeie. Ik ga dat meteen doen, is veel praktischer, dan moeilijk de router via internet benaderen, etc., etc.

@jvijssel 

Maar om welke apparaat gaat het dat de WiFi verbinding verliest? Dat hoort eigenlijk niet te gebeuren.

@Waqqas 

Wat heel vreemd is, is dat de WiFi verbinding met de device opeens nu opeens weer wèl verbinding heeft met de router, hoe dat kan weet ik niet.

Waar ik nu ook weer aan dacht is, wanneer ik de slimme stekker op afstand uitschakel via WiFi, dan kan ik de router niet weer áán-schakelen,omdat ik geen WiFi verbinding heb 🥴.

Reageer