Ik ben sinds kort overgestapt, echter is de upload snelheid gehalveerd vergeleken met mijn vorige provider.
Ik ontvang momenteel:
Het viel mij op via dit forum, dat dit vaak de oplossing is. Dus hierbij mijn verzoek :)
Ik ben sinds kort overgestapt, echter is de upload snelheid gehalveerd vergeleken met mijn vorige provider.
Ik ontvang momenteel:
Het viel mij op via dit forum, dat dit vaak de oplossing is. Dus hierbij mijn verzoek :)
Goedeavond
Was was je upload snelheid bij je vorige provider?
Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )
Fijne avond
Goedeavond
Was was je upload snelheid bij je vorige provider?
Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )
Fijne avond
Goedenavond Cristien,
Ik had hiervoor 1Gbit symmetrisch, zelfde abonnement als nu, maar dan bij Youfone (En daarvoor bij KPN).
Klantnummer heb ik reeds in mijn account gezet.
Alvast heel erg bedankt.
Hi
Ik zie dat je installatie zelf hebt gedaan, echter zie ik nu geen S/N van het ONT in mijn systeem. Kan je het S/N van het ONT doorzetten? Dan kan ik hem registreren. Als het daarna nog niet goed is, ontvang ik graag een speedtest volgens onze norm.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
GNXS0239C5C6
Hey
Hey
Nog geen verandering.
Hi
Hey
Hier nog wat extra aanvulling
Monteur is langs geweest, euvel is echter nog niet verholpen
Ik zie de terugkoppeling van de monteur inderdaad
En de monteurs voor KPN leggen de schuld weer bij jullie. Ontvangst tot het ONT is volgens hun perfect. Gaat hier nog een oplossing voor komen?
Ik zie de terugkoppeling inderdaad
Gaat dit nog een keer opgelost worden? Ik krijg nou al meer dan een maand niet waar ik voor betaal.
Hoi
dus dan maar radio stilte?
KPN heeft het ticket gesloten en aangegeven dat het niet aan hun ligt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.