Skip to main content

Her-aanmelden ONT

  • 3 September 2024
  • 18 reacties
  • 167 Bekeken

Ik ben sinds kort overgestapt, echter is de upload snelheid gehalveerd vergeleken met mijn vorige provider.

 

Ik ontvang momenteel:

Het viel mij op via dit forum, dat dit vaak de oplossing is. Dus hierbij mijn verzoek :)

4 september 2024

Hi @Lars108, welkom op onze Community!

Ik zie dat je installatie zelf hebt gedaan, echter zie ik nu geen S/N van het ONT in mijn systeem. Kan je het S/N van het ONT doorzetten? Dan kan ik hem registreren. Als het daarna nog niet goed is, ontvang ik graag een speedtest volgens onze norm.

 

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 3 september 2024

Goedeavond @Lars108  Welkom in de community van Odido.

Was was je upload snelheid bij je vorige provider?

Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )

Fijne avond

 


  • is een Top Poster
  • 3 september 2024
Cristien schreef:

Goedeavond @Lars108  Welkom in de community van Odido.

Was was je upload snelheid bij je vorige provider?

Zet klantnummer in je forumaccount! Zodat de moderators je gegevens erbij kunnen pakken.
(Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) )

Fijne avond

 

Goedenavond Cristien,

 

Ik had hiervoor 1Gbit symmetrisch, zelfde abonnement als nu, maar dan bij Youfone (En daarvoor bij KPN). 

Klantnummer heb ik reeds in mijn account gezet.

 

Alvast heel erg bedankt.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Lars108, welkom op onze Community!

Ik zie dat je installatie zelf hebt gedaan, echter zie ik nu geen S/N van het ONT in mijn systeem. Kan je het S/N van het ONT doorzetten? Dan kan ik hem registreren. Als het daarna nog niet goed is, ontvang ik graag een speedtest volgens onze norm.

 

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


  • is een Top Poster
  • 6 september 2024

GNXS0239C5C6


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Lars108, ik heb hem opnieuw geregistreerd, echter weet ik niet of hij is doorgevoerd. Kan je checken of de snelheid anders is? 


  • is een Top Poster
  • 10 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Lars108, ik heb hem opnieuw geregistreerd, echter weet ik niet of hij is doorgevoerd. Kan je checken of de snelheid anders is? 

Nog geen verandering. 

 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Lars108, dank! Zou je eens de speedtesten kunnen sturen via de stappen die Tommie heeft gestuurd? Wij gaan dan verder op onderzoek uit, maar met deze gegevens aan de hand gaat dat een stuk sneller. Heel erg bedankt!


  • is een Top Poster
  • 16 september 2024

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Lars108, het lijkt inderdaad niet gewerkt te hebben. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen om het verder te onderzoeken. Hier ontvang je zodadelijk een bericht over. Kan je mij op de hoogte houden? Alvast bedankt! 


  • is een Top Poster
  • 23 september 2024

Hier nog wat extra aanvulling

Monteur is langs geweest, euvel is echter nog niet verholpen


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik zie de terugkoppeling van de monteur inderdaad @Lars108. De monteur heeft een ticket ingeschoten voor KPN NetwerkNL om dit verder op te pakken. Hopelijk kunnen zij dit oplossen! 


  • is een Top Poster
  • 1 oktober 2024

En de monteurs voor KPN leggen de schuld weer bij jullie. Ontvangst tot het ONT is volgens hun perfect. Gaat hier nog een oplossing voor komen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik zie de terugkoppeling inderdaad @Lars108, erg vreemd. Het ticket ligt nu weer bij ons, hopelijk kunnen we de oorzaak vinden!


  • is een Top Poster
  • 8 oktober 2024
Nog geen verschil

 


  • is een Top Poster
  • 11 oktober 2024

Gaat dit nog een keer opgelost worden? Ik krijg nou al meer dan een maand niet waar ik voor betaal.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @Lars108, ik heb de foto meteen toegevoegd in het ticket voor je! Zij zullen het echt zo snel mogelijk oplossen. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 21 oktober 2024

dus dan maar radio stilte?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

KPN heeft het ticket gesloten en aangegeven dat het niet aan hun ligt @Lars108, ik heb een nieuw ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen het verder onderzoeken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen