Ik moest de stekker van de Zyxel even verplaatsen van stekker doos en nu blijft het groene lampje van de power maar knipperen.
Online heb ik alle stappen doorlopen, glasvezel boxje uit aan. router reset etc. maar het lampje blijft maar knipperen
Iemand nog enig idee wat ik kan doen?
mvg Els.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi ​@ElsW, ik ben er voor je en regel graag een nieuw modem om dit op te lossen. Wel mis ik in je Community profiel nog jouw geboortedatum. Zou je deze willen aanvullen en het mij laten weten als alle gegevens in je profiel staan? Zo kan ik zo snel mogelijk aan de slag. ​@Waqqas dank voor je hulp!
Hi ​@ElsW, ik ben er voor je en regel graag een nieuw modem om dit op te lossen. Wel mis ik in je Community profiel nog jouw geboortedatum. Zou je deze willen aanvullen en het mij laten weten als alle gegevens in je profiel staan? Zo kan ik zo snel mogelijk aan de slag. ​@Waqqas dank voor je hulp!
​@ElsW Daar hoef je geen excuses voor te maken hoor. Super fijn dat je het alsnog hebt ingevuld, ik help je graag gelijk verder! 💛
Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten en zie inderdaad dat het modem niet online komt. Om dit op te lossen, heb ik gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Fijn toch?
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je instructies om het defecte modem te retourneren.
Daarnaast heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt. Je ontvangt ook hier een e-mailbevestiging over. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met de volgende facuur.
Laat je mij weten of de verbinding is hersteld met het nieuwe modem? Ik ben benieuwd!
Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta altijd voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.