Skip to main content
Beantwoord

Groen lampje van Zyxel T-56 blijft knipperen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Ik moest de stekker van de Zyxel even verplaatsen van stekker doos en nu blijft het groene lampje van de power maar knipperen.

Online heb ik alle stappen doorlopen, glasvezel boxje uit aan. router reset etc. maar het lampje blijft maar knipperen

Iemand nog enig idee wat ik kan doen?

mvg Els.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@ElsW, ik ben er voor je en regel graag een nieuw modem om dit op te lossen. Wel mis ik in je Community profiel nog jouw geboortedatum. Zou je deze willen aanvullen en het mij laten weten als alle gegevens in je profiel staan? Zo kan ik zo snel mogelijk aan de slag. ​@Waqqas dank voor je hulp!

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 12 april 2025

Hallo ​@ElsW 

Je router blijft hangen in het opstartproces, vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator jee een vervangende router kan sturen.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 april 2025

Hey,

Bedankt voor je reactie, Ik heb de prive velden aangevuld.

We hebben mobiel internet van Ben, kunnen wij in de tussentijd onbeperkt internet krijgen zodat we via hotspot tv kunnen kijken?

mvg, Els.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 12 april 2025

​@ElsW 

Ik zal je een voucher sturen âś…

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2750 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2025

Hi ​@ElsW, ik ben er voor je en regel graag een nieuw modem om dit op te lossen. Wel mis ik in je Community profiel nog jouw geboortedatum. Zou je deze willen aanvullen en het mij laten weten als alle gegevens in je profiel staan? Zo kan ik zo snel mogelijk aan de slag. ​@Waqqas dank voor je hulp!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 13 april 2025

Hi Cheyenne,

Excusus, ik dacht dat ik die al had ingevuld. Nu staat het wel goed

mvg, Els

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

​@ElsW Daar hoef je geen excuses voor te maken hoor. Super fijn dat je het alsnog hebt ingevuld, ik help je graag gelijk verder! đź’›

Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten en zie inderdaad dat het modem niet online komt. Om dit op te lossen, heb ik gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Fijn toch?

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je instructies om het defecte modem te retourneren. 

Daarnaast heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt. Je ontvangt ook hier een e-mailbevestiging over. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met de volgende facuur. 

Laat je mij weten of de verbinding is hersteld met het nieuwe modem? Ik ben benieuwd!

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta altijd voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen