Skip to main content

Beste Odido,

Ik heb al jaren de T-50 modem samen met een extra wifi punt.

Het extra wifi punt begint aan z'n einde te komen, want die moet ik echt nu regelmatig uit en aan zetten anders kunnen apparaten er niet mee verbinden.

En de modem zou ik ook graag vervangen zien, want nu hebben we een aantal nieuwe wifi-6 apparaten die ik graag met sneller wifi verbind.

Dank u wel.

Hi @woetski, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Je bent hiervoor aan het juiste adres, ik ga dit direct voor je regelen! 

Ik heb een Zyxel T-54 modem naar je toe gestuurd en ook gelijk een nieuw wifipunt, namelijk de Zyxel WX5600. Deze werkt beter samen met het nieuwe model modem. Zodra deze naar je onderweg zijn, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar het oude wifipunt willen we wel graag retour ontvangen. Hier krijg je nog retourinstructies van per e-mail. 


Hi @Nora van Odido ,

Wow! wat een snelle reactie zeg en niet alleen dat maar zonder het heen en weer verhaal meteen een nieuw modem en een nieuwe wifi punt aangeboden gekregen. Ik ben eigenlijk nogal positief verrast!

Super, ik ga zorgen dat jullie het oude wifipunt retour ontvangen, en ik zal de oude modem netjes bij milieustraat afleveren.

Dank voor de service!

Wouter


Hoi @woetski, super fijn om te horen! 😊 Dat waarderen we enorm. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer