@Tommie van Odido geprobeerd maar werkt niet.
Hij lijkt te verbinden met het wifinetwerk, maar geeft vervolgens aan dat er geen verbinding met internet is.
Op het losse 2,4 gast netwerk geeft hij aan dat hij niet kan verbinden omdat het wachtwoord niet juist zou zijn.
Kan je mij toevallig het MAC-adres van de Doorbird sturen in een privébericht @MariekeVijver? Dan zal ik het maandag verder voor je onderzoeken wat het nog meer kan zijn!
@Tommie van Odido pb gestuurd
Ik ben overigens wel benieuwd of het bij andere gebruikers met dit probleem inmiddels is opgelost.
@Daafoxs @Gvdburgt @henkdeleeuw @MVerberkt
@Tommie van Odido pb gestuurd
Ik ben overigens wel benieuwd of het bij andere gebruikers met dit probleem inmiddels is opgelost.
@Daafoxs @Gvdburgt @henkdeleeuw @MVerberkt
Het probleem is nog niet opgelost. Ik heb het item al retour moeten sturen.
@Tommie van Odido pb gestuurd
Ik ben overigens wel benieuwd of het bij andere gebruikers met dit probleem inmiddels is opgelost.
@Daafoxs @Gvdburgt @henkdeleeuw @MVerberkt
Het probleem is nog niet opgelost. Ik heb het item al retour moeten sturen.
Dat is balen! Ik weiger hem retour te sturen, want ik wil hem graag hebben, weet dat hij goed is.
Dus Odidio moet gewoon zorgen dat het werkt.
Hi @Daafoxs, ik zie dat de update bij jou nog niet gedaan is. Ik heb je toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoedig geupgraded worden!
Hey @MariekeVijver, ik kan niet zoveel met het serienummer. Zou je mij wellicht het merk en type kunnen doorsturen? Het MAC-adres zou het beste zijn, dan kan ik hem makkelijk opzoeken!
@Tommie van Odido
Sorry, maar lees je de reacties wel?
@Daafoxs geeft aan de deurbel al retour te hebben gestuurd.
En ik heb in het pb al uitgelegd waarom ik het mac-adres niet kan achterhalen. Ik snap dat je deze wil hebben, zodat je een ip-adres kan toewijzen. Als ik het mac-adres had, dan had ik dit zelf al geprobeerd, maar helaas.
Het is de Google Nest Deurbel (batterij), zoals ook te zien in de afbeelding welke ik eerder heb gepost.
Ik weet niet welke info je nog meer nodig hebt, maar meer heb ik niet.
Hey @MariekeVijver, ik ben nogmaals gaan kijken en zou je je gast-netwerk willen uitschakelen en als de bel dan niet kan verbinden dan de WPA op 2 zetten. Lukt het nu om verbinding te krijgen?
@Tommie van Odido
- gastennetwerk uitgeschakeld, werkt niet
- wpa op 2 gezet, werkt niet
- netwerk gesplitst in 2,4 en 5 g (ook met wpa2), werkt niet
Ik blijf dezelfde meldingen krijgen (wachtwoord onjuist of netwerk heeft geen internetverbinding).
Maak je gebruik van een app of Google Home systeem hiervoor @MariekeVijver? Waar geeft hij dit precies aan?
Ik zie dat alle instellingen weer teruggezet zijn, klopt dit?
@Tommie van Odido
Ik gebruik de Google home app, zoals wordt aangegeven in de beschrijving van de deurbel. Heb ook al vele andere google- en lsc-apparaten zonder problemen geïnstalleerd/gekoppeld, zowel via ons gecombineerde hoofdnetwerk (google hubs) als via het gastennetwerk met enkel 2,4 ghz (alles van LSC).
Het probleem doet zich voor tijdens het installatieproces via home app, nadat er verbinding is gemaakt met de deurbel, moet je het wifinetwerk kiezen waar je hem aan wil koppelen. De ene keer lijkt hij verbinding te maken maar geeft hij aan dat het netwerk geen internetverbinding heeft en de andere keer geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk, omdat het lijkt of het wachtwoord niet klopt.
En ja klopt ik heb alles weer terug gezet, omdat het toch niet werkte en anders de andere smart-apparaten niet meer werkten.
@Tommie van Odido alweer bijna een week zonder reactie. Zijn er al nieuwe ontwikkelingen om dit probleem op te lossen?
Hi @Daafoxs, ik zie dat de update bij jou nog niet gedaan is. Ik heb je toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoedig geupgraded worden!
Hey @MariekeVijver, ik kan niet zoveel met het serienummer. Zou je mij wellicht het merk en type kunnen doorsturen? Het MAC-adres zou het beste zijn, dan kan ik hem makkelijk opzoeken!
@Tommie van Odido @Teresa van Odido gebeurd de firmware update op afstand, en krijg ik hier een waarschuwing/melding van? Is de oplossing voorhanden, zijn er al mensen die de combinatie met de Google deurbel werkend hebben na de firmware update?
@Daafoxs @Gvdburgt @henkdeleeuw @MVerberkt @Sigrid48
Bij mij werkt de deurbel nu!
Ik heb contact gezocht met Google, aangezien er hier niks uitkwam. 1 ochtendje mailen (gelijk reacties heen en weer) en het is opgelost!
Wat bij mij het probleem heeft opgelost is het volgende:
Maak een hotspot op je telefoon met dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord als je wifi-netwerk (ik heb hierbij gewoon ons gemengde 2,4/5 netwerk gebruikt).
Verbind de deurbel met die hotspot (even proberen welke je dan moet hebben, aangezien het in de wifi lijst niet zichtbaar is welke de hotspot is. Bij mij was het de bovenste.)
Als de installatie klaar is, de hotspot uitzetten. Als het goed is behoudt de deurbel dan verbinding met de 'normale' wifi en kun je hem gewoon gebruiken!
Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt.
Eindelijk na 2 maanden de deurbel in gebruik.
Succes!
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Ik kan alleen geen hotspot maken op dezelfde manier zoals hierboven beschreven staat, omdat ik een iPhone heb. Daar wil hij ook niet mee verbinden.
Wat kan ik doen?
Groeten,
Kevin
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Ik kan alleen geen hotspot maken op dezelfde manier zoals hierboven beschreven staat, omdat ik een iPhone heb. Daar wil hij ook niet mee verbinden.
Wat kan ik doen?
Groeten,
Kevin
Als je in je iphone instellingen naar algemeen gaat en dan info kun je de naam van je iphone even veranderen naar de naam van je draadloos netwerk. Onder persoonlijk hotspot daarna hetzelfde wachtwoord neerzetten en je hotspot aan en je hebt een draadloos netwerk onder dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord als je normale draadloos netwerk.
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met mijn Google Nest Camera (geen deurbel).
Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken. Wie kan mij helpen?
Hoi @Anja1993, fijn dat je aan de bel trekt, hier wil ik je graag mee helpen! Met de huidige firmware van je modem werken niet alle apparaten goed. Ik zal daarom snel een update voor je aanvragen en ik verwacht dat we morgen of overmorgen het modem kunnen updaten. Hiervoor starten we kort het modem opnieuw voor je op.
Vervolgens verwacht ik dat je camera tot leven komt, ik wens je er alvast een veilige tijd mee!
Het is inmiddels al gelukt, dus niet meer nodig!
Super fijn dat het je is gelukt @Anja1993! Veel plezier nog met je camera en geniet van je zondag!
@Tommie van Odido @Cal van Odido
Zouden jullie mijn modem willen controleren? Ik heb dezelfde, hierboven benoemde problemen. Heb niet eerder een update aangevraagd van de firmware, dus wil dat eerst proberen.
Hoor het graag
@Cal van Odido
Ook ik heb dezelfde problemen met mijn google nest deurbel. De pakketjes stapelen zich op in de regen.
Kunt u ook mij aub zsm een firmware update geven?
Hoi @Patrickndg & @Rik A, welkom op onze Community!
Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.
Hoi @Patrickndg & @Rik A, welkom op onze Community!
Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.
top dankjewel.
Weet niet of het inmiddels gebeurd is, mijn internet viel wel even weg, maar de deurbel connect nog steeds niet bij mij
De firware staat erop @Rik A. Ik heb Wifi 6 uitgecshakeld en WPA-3 naar WPA-2 gezet. Kan je het modem rebooten en kijken of het nu wel lukt?