Beantwoord
Glasvezelinternet aansluiten op Asus RT-68U
Het is mij een aantal jaar geleden wel gelukt om mijn TP Link router zonder tussenkomst van de Drytec op het glasvezelnetwerk aan te sluiten. Ik krijg het maar niet voor elkaar om de Asus RT-68U op het glasvezelinternet aan te sluiten.
Ik heb geen idee hoe en waar ik op de ASUS router de juiste WAN instellingen moet zetten en op het forum kan ik "voor zover ik kan zien" niet de juiste instellingen vinden. De reden dat ik wil overstappen op de ASUS router is dat deze router gebruikte maakt van "openVPN" en dat kan de router van TPLink helaas niet.
Is er iemand die mij daarbij kan helpen?
Ik heb geen idee hoe en waar ik op de ASUS router de juiste WAN instellingen moet zetten en op het forum kan ik "voor zover ik kan zien" niet de juiste instellingen vinden. De reden dat ik wil overstappen op de ASUS router is dat deze router gebruikte maakt van "openVPN" en dat kan de router van TPLink helaas niet.
Is er iemand die mij daarbij kan helpen?
Beste antwoord door Pieter_B
De ASUS aansluiten direct op de mediaconverter gaat prima hier, al tijden terug eens uitgelegd.
Zoals
Net nog geprobeerd, werkt nog steerds out of the box.
En om te zorgen dat je ook de volle snelheid haalt met je ASUS (>200Mb), moet je nog even je onder LAN je NAT acceleration op AUTO zetten.
Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.