Skip to main content

Sinds vanmiddag 16:05 viel mijn internet verbinding plots weg. Ik was niet thuis dus dacht aan stroom uitval. Bij aankomst thuis viel het me op dat er een rood lampje knipperde met LOS op de ONT. 

Na het bellen met de klantenservice bleek er vanmiddag (zoals ik al vermoedde) onderhoud gepleegd te zijn in de centrale en is mijn patch hoogst waarschijnlijk ongedaan gemaakt zonder reden.

Aangedragen oplossing, Gideon wordt ingeschakeld. Dit gaat natuurlijk niets uithalen, gezien zij geen toegang hebben tot de wijkcentrale. Dit wordt namelijk door OpenDutchFiber beheerd. Ik voel me enorm in de maling genomen hierdoor, want morgen tussen 08:00 en 12:00 komt de beste man/dame dan langs om mij te vertellen dat er geen signaal op de lijn zit en ze niets kunnen betekenen voor mij.

Kan er iemand van Odido de juiste personen inschakelen, namelijk OpenDutchFiber, zodat zij een aannemer op de hoogte kunnen stellen om de werkzaamheden ditmaal goed uit te voeren? Ik krijg namelijk flashbacks naar nu, 5 maanden tijdens m'n gefaalde overstap van Tweak naar Odido. Toen was er een verkeerde aansluiting/adres gepatched...

Dank!

Update 26-11-2024 10:51

Gideon is langsgeweest en had ditmaal wel toegang tot de wijkcentrale. Kabel lag los..😑

Alles werkt weer naar behoren👌

Hi ​@OptimusPrime_882, wat super om te zien dat de monteur van Guidion dit voor je op heeft kunnen lossen! 💪 Ik heb dan ook direct een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit zal met de factuur van volgende maand verrekend worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hiervoor altijd op de community terecht! 

Hi ​@OptimusPrime_882, wat super om te zien dat de monteur van Guidion dit voor je op heeft kunnen lossen! 💪 Ik heb dan ook direct een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit zal met de factuur van volgende maand verrekend worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hiervoor altijd op de community terecht! 

Dank, maar voor die éne dag had dat echt niet gehoeven hoor. Het was gelukkig snel opgelost, wel klunzig van de persoon die het heeft veroorzaakt. Ik vin het belangrijker om te weten hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Dank nogmaals.

Reageer