Sinds vanmiddag 16:05 viel mijn internet verbinding plots weg. Ik was niet thuis dus dacht aan stroom uitval. Bij aankomst thuis viel het me op dat er een rood lampje knipperde met LOS op de ONT.
Na het bellen met de klantenservice bleek er vanmiddag (zoals ik al vermoedde) onderhoud gepleegd te zijn in de centrale en is mijn patch hoogst waarschijnlijk ongedaan gemaakt zonder reden.
Aangedragen oplossing, Gideon wordt ingeschakeld. Dit gaat natuurlijk niets uithalen, gezien zij geen toegang hebben tot de wijkcentrale. Dit wordt namelijk door OpenDutchFiber beheerd. Ik voel me enorm in de maling genomen hierdoor, want morgen tussen 08:00 en 12:00 komt de beste man/dame dan langs om mij te vertellen dat er geen signaal op de lijn zit en ze niets kunnen betekenen voor mij.
Kan er iemand van Odido de juiste personen inschakelen, namelijk OpenDutchFiber, zodat zij een aannemer op de hoogte kunnen stellen om de werkzaamheden ditmaal goed uit te voeren? Ik krijg namelijk flashbacks naar nu, 5 maanden tijdens m'n gefaalde overstap van Tweak naar Odido. Toen was er een verkeerde aansluiting/adres gepatched...
Dank!