Het lichtje van de data brand al sinds de installatie van het internet hier oranje.
Een aantal keer aangegeven maar heb nooit echt een goede oplossing gekregen.
Het internet is ook niet de snelheid dat aangegeven wordt op mijn abonnement, veel langzamer en het hapert.
Kan ik nu eindelijk eens een goede oplossing krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Data lampje kan volgens mij niet oranje branden of knipperen. Ik meen dat dat geel zou moeten zijn (of knipperen). Dat zou gewoon goed zijn (2,5Gbps uplink met glasvezel, wat op zichzelf nog niets zegt over je abonnements-snelheid).
Als het data lampje dus knippert tijdens activiteiten dan is dat gewoon goed.
Als je verder niet je snelheid haalt dan zal dat onderzocht moeten worden.
Heb je al een snelheidstest uitgevoerd met een computer die bedraad aangesloten is direct op de Zyxel router? Welke snelheden haal je en welke zou je moeten halen?
@rvk01
Dan zou het dus goed moeten zijn.
Ik heb zojuist mijn laptop aan het modem gehangen.
Het komt niet hoger dan 725, en ik heb 1000 op mijn abonnement.
Hallo @Tjeerd79
Kan je eens een screenshot delen van een bekabelde test met een laptop of switch rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router zonder switch oid? Gebruik de Ookla speedtest app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.