Hi @S.Saywan, ik heb hier direct een monteur voor aangestuurd zodat deze kan bepalen waar het probleem precies zit. Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen! Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest?
Hoi Nora, sorry voor de late reactie, de monteur was gisteren langs geweest, de probleem is nog niet opgelost hij heeft geprobeerd met een andere kastje geplaatst maar helemaal geen internet signaal en zei dat er een breuk aan de kabel lag en dat er een glasvezel monteur moet komen om de kabels te repareren.
Hi @S.Saywan, ik zie het inderdaad. Mijn excuses! Het ticket loopt inmiddels weer en we lossen dit samen met de beheerder van deze lijn echt zo snel mogelijk op. Ik zie dat je al Unlimited Data hebt, anders had ik je hier graag van voorzien in de tussentijd. Hopelijk kun je jouw telefoon goed als hotspot voor andere apparaten gebruiken!
Hi @Cheyenne van Odido, vandaag waren de monteurs geweest en glasvezel blijkt weer te werken alleen router voor internet geeft nog rood licht, en volgens de monteurs moest ik aan Odido doorgeven zodat jullie de verbinding activeren.
@S.Saywan Fijn om te lezen dat de monteurs zijn langs geweest. Ik kijk graag met je mee naar de vervolgstappen!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de monteurs dit ook hebben teruggekoppeld naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken en waarschijnlijk een monteur van Guidion aansturen. Zodra hier uitsluitsel over is, ontvang je hier bericht over.
Misschien val ik in de herhaling, maar heb je nog wel een geldige Unlimited vouchercode? Mocht je deze nodig hebben, laat het dan vooral weten. Ik stuur je graag een code toe.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen of als je nog vragen hebt? Ik sta voor je klaar!