Hoi @Jeti90, welkom op onze Community!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben er meteen voor je ingedoken, ik zie dat er meerdere malen contact is geweest met onze klantenservice. Ook zie ik dat de monteur is langs geweest en die zegt dat hij alles werkend heeft achtergelaten. Ook zie ik een nieuw ticket open staan, klopt het dat er nog steeds geen diensten zijn? Onze standaard verwerkingstijd is 5 dagen, als je binnen die 5 dagen geen gehoor hebt gehad, wil je dit dan hier aangeven? Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan!
Wat bedoel je precies met compensatie? Uiteraard gaan we de periode dat je offline bent geweest vergoeden. Omdat je geen abonnement hebt bij T-Mobile, Tele2 of Ben kunnen we alleen geen optie bieden voor tijdelijk internet.
Hoi Tommie,
Ondertussen werkt alles weer.. Ik heb alleen nooit een reactie ontvangen op het openstaande ticket?
Uiteindelijk 7 dagen geen internet/tv gehad. Kunnen jullie zorgen voor een compensatie, want zojuist zijn er volledige abbonementskosten afgeschreven en is er niets verrekend.
Dankjewel.
Hi @Jeti90 ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent en alles het weer doet!
Voor de vergoeding heb ik alleen een bevestiging nodig van de data. Klopt het dat je vanaf 05-06 tot en met 09-06 geen diensten hebt gehad?
Hi Tommie,
Van 05-06 tot en met 10-06, halverwege de dag, toen ik thuis kwam, werkte alles weer.
Hey @Jeti90, bedankt voor je bevestiging. Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt, deze zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een hele fijne dag!