Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang meer tot webinterface T-56 na configuratie

  • 3 januari 2025
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedmiddag, vandaag heb ik mijn T-56 aangesloten en geactiveerd en alles werkt perfect.

Alleen na het instellen en aanpassen van de Wifi instellingen heb ik geen toegang meer tot de webinterface op het standaard adres. Volgens ipconfig is de gateway nog steeds 192.168.1.1.

 

Verder werkt overigens alles, de nieuw ingestelde SSID werkt, internet werkt. 

Alles dus behalve toegang tot de webinterface. Router is reeds uit en aan gezet.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Boy83

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Boy83, dat is inderdaad niet heel handig.

Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Kun je daarna de WebGUI wel weer bereiken? Ben je op het moment van navigeren wel verbonden met het juiste netwerk? 

 

Mag dicht!

Dank, factory reset did the trick!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 januari 2025

Hey ​@Boy83, dat is inderdaad niet heel handig.

Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Kun je daarna de WebGUI wel weer bereiken? Ben je op het moment van navigeren wel verbonden met het juiste netwerk? 


Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2139 reacties
  • 3 januari 2025

Hallo ​@Boy83 , heb je toevallig ook je wachtwoord voor je toegang gewijzigd?

Als dat zo is, heb je gebruik gemaakt van spaties tussen woorden?

Spaties in wachtwoorden is meestal niet toegestaan, maar mocht je toch een ‘soort van spatie’ willen gebruiken doe dat dan met wat we noemen een underscore ‘ _ ‘.

Maar wat tommy ook al aangeeft, begin eens met een factory reset van de router.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Boy83, dat is inderdaad niet heel handig.

Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Kun je daarna de WebGUI wel weer bereiken? Ben je op het moment van navigeren wel verbonden met het juiste netwerk? 

 

Mag dicht!

Dank, factory reset did the trick!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen