Sinds Woensdag 24.07 heb ik geen internet verbinding meer. Na een lijnmeeting geeft Odido aan dat mijn modem defect is en er een nieuwe wordt toegezonden. Nog steeds geen modem tot op heden, heb al 2 x gebeld waar blijft mijn modem omdat ik wel netjes mails kreeg uw modem is verzonden, telkens een ander antwoord. Vandaag weer gesproken met klantenservice, deze medewerkster deed zich meer moeite en heeft het helemaal uitgezocht, conclusie Odido heeft geen modems in voorraad. Een internet provider die de voornaamste tool niet kan leveren. Levertijd vermoedelijk langer dan 1 week. Op mijn vraag kan ik zelf ergens een modem kopen en aansluiten kon mij niemand een antwoord geven bij Odido. Heb net jammer genoeg mijn abb weer verlengd anders was ik al meteen overgestapt. Kan iemand mij adviseren of ik een modem ergens kan kopen en gewoon koppelen.
Ik heb dit dringend nodig ivm bewakingscamera's.
Beste Odido dit is heel slecht, had weinig geloof in al de verhalen over jullie slechte kwaliteit en reactie snelheid op problemen. Begin ze nu echter steeds meer te geloven wat ik zie en lees bij Radar etc.
Andre