Skip to main content
Beantwoord

Geen internet verbinding

• 28 januari 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

• is een Master Poster
  • 16 reacties

Ik heb een probleem met mijn internet (Glasvezel) de Delta apparaat lichten knippert niet en de internet symbool op de modem is rood.

Ik had geprobeerd om allebei te restarten maar helaas heeft dat niet geholpen?

Beste antwoord door Aboadam

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Aboadam, ik ben er voor je! Ik heb meteen je verbinding gecontroleerd. Gelukkig zie ik hier dat je weer online bent. Ervaar jij dit ook zo? Mogelijk was er een korte onderbreking op je netwerk. Excuus voor dit ongemak!

Ja dat klopt het internet was weg voor ongeveer 8 uurtje of zo sinds 23 uur of zo en nu is het gelukkig weer online hopelijk blijft het zo.

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • 28 januari 2025

Hi ​@Aboadam, ik ben er voor je! Ik heb meteen je verbinding gecontroleerd. Gelukkig zie ik hier dat je weer online bent. Ervaar jij dit ook zo? Mogelijk was er een korte onderbreking op je netwerk. Excuus voor dit ongemak!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Ja dat klopt het internet was weg voor ongeveer 8 uurtje of zo sinds 23 uur of zo en nu is het gelukkig weer online hopelijk blijft het zo.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 28 januari 2025

@Aboadam Super fijn om te lezen dat de verbinding sindsdien niet meer is weggevallen. Ik zou zeggen, geniet van onze diensten! 😊

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen