Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet / TV in Putten

  • 20 June 2024
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Hallo, vanaf vanmiddag al geen internet in Putten 3881

Ik vraag me af of het wel zin heeft dit hier te plaatsen om antwoord? 

Hoelang gaat dit nog duren?

 

Kan er iemand van ODIDO antwoorden?

Jullie zijn niet te bereiken! 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@HWS  lijkt dat het deze storing is? 
Heb je ook een mobiele sim van Odido of Ben? Stuur mij dan een DM Ik kan je dan een voucher geven om een hotspot te maken via je telefoon, je kan dan toch even internetten en TV kijken.

 

Reputatie 2

Leuk zo'n voucher, maar daar heb je als je klant bent bij simpel dus helemaal niets aan.

Hoe gaan jullie klanten compenseren? Ik kan door deze storing dus niet thuis werken en moet kosten maken om, door jullie problemen, nu toch naar kantoor te reizen.

Reputatie 2

Ik hoop dat het probleem vandaag wordt opgelost.

Voucher zo'n gedoe, bedankt

Ik vind dat ODIDO moet komen met een goede oplossing om dit te compenseren.

 

Reputatie 2

Ik hoop het ook, wil vanavond wel gewoon voetbal kunnen kijken, en ik zal vast niet de enige zijn.

Reputatie 7
Badge +14

Compensatie is maandbedrag/30 maal het aantal dagen datbde verbinding down was. Ze zijn er mee bezig, grotere storingen zijn meestal in een dag opgelost.

Reputatie 4

Leuk zo'n voucher, maar daar heb je als je klant bent bij simpel dus helemaal niets aan.

Hoe gaan jullie klanten compenseren? Ik kan door deze storing dus niet thuis werken en moet kosten maken om, door jullie problemen, nu toch naar kantoor te reizen.

bij mij worden reiskosten woon-werk gewoon vergoed door mijn werkgever, die kosten gaat odido niet vergoeden. en als internet dusdanig kritisch is, zou ik ergens een odido sim met beltegoed neerleggen zodat je die voucher gewoon kunt gebruiken in geval van nood. nog een stapje verder is een eigen router met 2 wan poorten waarbij de 2e op een mifi router met een odido sim zit, maar dan neig je naar geek 😉

Reputatie 7
Badge +3

@Ron1968 Als je wil mag je van mij een simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon stuurt, vergoed ik deze uiteraard meteen voor je. Op die manier kan je dan toch gebruik maken van de voucher code.

Reputatie 2

Leuk zo'n voucher, maar daar heb je als je klant bent bij simpel dus helemaal niets aan.

Hoe gaan jullie klanten compenseren? Ik kan door deze storing dus niet thuis werken en moet kosten maken om, door jullie problemen, nu toch naar kantoor te reizen.

bij mij worden reiskosten woon-werk gewoon vergoed door mijn werkgever, die kosten gaat odido niet vergoeden. en als internet dusdanig kritisch is, zou ik ergens een odido sim met beltegoed neerleggen zodat je die voucher gewoon kunt gebruiken in geval van nood. nog een stapje verder is een eigen router met 2 wan poorten waarbij de 2e op een mifi router met een odido sim zit, maar dan neig je naar geek 😉

Hé het moet wel leuk blijven.

Niet dusdanig kritisch, kan immers naar kantoor.

Reiskosten worden op reguliere kantoordagen gewoon vergoed hoor. Maar bewust gekozen voor thuiswerkdag om drukte op de weg te vermijden.

Reageer