Hallo,
Ik ga het proberen netjes te houden.
1. Ik heb in Maart / April bijna een maand zonder functioneel internet gezeten. Dit heeft mij 3 weken lang telefoontjes en emailtjes gekost voordat ik eindelijk eens actie kreeg van een werknemer.
2. De nacht van 24-10 is er iets gebeurd in het netwerk tussen 02:00 en 03:00, hierdoor is mijn internet eruit gevallen, en sindsdien ben ik al offline. De Huawei ONT knippert op PON.
3.Maandag 28-10 een monteur van Guidion over de vloer gehad, deze man heeft verschillende dingen geprobeerd, is een aantal keer bij de centrale geweest en heeft een nieuwe ONT geprobeerd. Dit heeft niets geholpen
4.KPN is vandaag 29-10 langs geweest, om de glaskabel te testen. Volgens de meneer van KPN is er met de kabel niks aan de hand en ligt de oplossing weer bij Odido.
5.Omdat ik al zo’n vaag voorgevoel had, mede door mijn eerdere ervaring met Odido. Heb ik gebeld met de helpdesk van Odido, deze gaf aan het ‘intern te gaan uitzoeken’ en mij uiterlijk morgenochtend terug te contacteren
Ik heb ook gevraagd wat de volgende stappen zijn en wanneer ik weer internet kan hebben thuis, ook hier word vrijwel geen antwoord op gegeven.
Ook heb ik meerdere malen aan een collega gevraagd of zij mij tijdelijk een 5G modem kunnen geven zodat ik toch online kan zijn, maar hier word aangegeven dat dit alleen in abonnementsvorm word aangeboden.
Dit vind ik erg jammer, helemaal nu mijn vrouw haar uitgerekende datum nadert.
En ja, die ‘unlimited’ is niet unlimited, dat is 20GB per dag.
Het zou fijn zijn als jullie vanuit Odido duidelijk en transparant zijn naar de klant, desnoods een portaal waar wij kunnen zien wat de status is van onze serviceaanvragen.
Ik tast nu in het duister, en moet dus maar hopen dat de collega's die ik aan de telefoon krijg ook doen wat ze zeggen. Dit is in het verleden wel gebleken dat dit niet zo gaat.