geen internet thuis

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Gisteren en vandag geen internet thuis. Modem rood lampje blijf branden. Modem gereset en niets geholpen

Cal van Odido 12 dagen geleden

Hoi @Badrotek, heel fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je heel graag snel weer genieten van het Internet! Kan het kloppen dat je een kleine driekwartier weer verbonden bent met het internet? Als je toch nog problemen ervaart met de verbinding dan raad ik je aan om een fabrieksreset uit te voeren op het modem: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik ben benieuwd, er lijken toch een hoop tekenen van leven op je internetlijn te zijn!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Badrotek 

Heb je thuis een DSL of glasvezel aansluiting?

Indien glasvezel, welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de Zyxel?

Heb je ook gekeken in je Odido account onder storingen of er een storing bekend is op jouw adres? De mediaconverter zou je ook kunnen herstarten door de stroom er voor even af te halen.

Ik heb nog DSL aansluiting. Modem Zyxel T50. Ik heb ook op mijn odido account gecheked en geen storing gemeld door odido. Maar toch de heel weekend geen internet. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Badrotek, heel fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je heel graag snel weer genieten van het Internet! Kan het kloppen dat je een kleine driekwartier weer verbonden bent met het internet? Als je toch nog problemen ervaart met de verbinding dan raad ik je aan om een fabrieksreset uit te voeren op het modem: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik ben benieuwd, er lijken toch een hoop tekenen van leven op je internetlijn te zijn!

Niets geholpen. Odido gebeld en kunnen ook niet oplossen. Dus wachten voor een monteur om langs te komen. Maar Odido heeft me wel een voutchercode gegeven voor mobile onbeperk interneten zo kan ik tijdelijk als hotspot gebruiken tot thuis internet is opgelost

Het is opgelost. Internet werkt weer👍

Weer gestopt. Ik wacht gewoon voor de monteur, fijne dag!

Reputatie 6
Badge +2

@Badrotek Ik weet zeker dat de monteur dit voor je zal oplossen en je binnenkort weer heerlijk kunt genieten van onze diensten! 

Laat je het weten als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag! 

 

Reageer