Skip to main content

Goedemorgen allemaal,

Wij hebben thuis Odido klik en klaar met 1x een wifi versterker.

Het volgende valt mij op.

Ons wifi doet het niet zonder de wifi versterker. Het lijkt wel alsof de modem zelf geen toegang geeft voor verbinding. Wanneer ik te dicht bij de modem kom valt mijn verbinding ook weg. De versterker staat aan de andere kant van het huis op een andere verdieping. Let op wanneer de versterker uitstaat hebben we ook geen verbinding. 

Wat kan ik hieraan doen?

Heb je in de klik en klaar app de wifi aangezet? Je kunt ook nog even inloggen op 192.168.1.1, bijvoorbeeld met een pc en kabel en dan kijken of wifi 2.4 ghz en 5ghz AAN staan, of aan zetten. Een volledige factory reset (putje aan de onderkant van het modem) kun je ook nog proberen.

Heb je in de klik en klaar app de wifi aangezet? Je kunt ook nog even inloggen op 192.168.1.1, bijvoorbeeld met een pc en kabel en dan kijken of wifi 2.4 ghz en 5ghz AAN staan, of aan zetten. Een volledige factory reset (putje aan de onderkant van het modem) kun je ook nog proberen.

Ha Eric, 

Heb inderdaad ook al ingelogd op 192.168.1.1

HIer staat ook alles aan en ook in de klik en klaar app.

Wanneer ik Mesh uitzet is er geen storing meer als ik bij de modem kom. Dit is natuurlijk omdat hierdoor de repeater ook niet meer verbonden word. Heb de modem al een keer gereset en toen hetzelfde probleem… 

Systeem werkt nog niet goed ze moeten snel een update geven voor de klik en klaar modem valt uit geen wifi app werkt niet goed resetten werkt totaal niet.

Reageer