Skip to main content

Geen internet PPPeo discovery

  • 24 July 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Na een stroomstoring thuis heb ik geen internet meer, gaat om een glasvezel aansluting. Internet icoon blijft op rood, herstart kabel ontkoppelen al die standaard stappen helpen niet 30 seconden wachten eerst glasvezel apparaat ontkoppelen, koppelen en vervolgens dat van de modem. Ben ingelogd op de modem is een zyxel 56, in de logs staat pppd: unable to complete PPPeo discovery. Wat kan ik doen? Moet morgen thuiswerken, databundel wat ik nog heb is alleen genoeg voor 1 thuiswerkdag. Graag zsm een oplossing. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Ozduran 

Goed dat je hier gelijk een melding van maakt. Uiteraard help ik je graag verder, zodat je weer ongestoord kan thuiswerken!

Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat je gelukkig al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is een verzoek ingediend tot het aansturen van een monteur, ik heb dit gelijk voor je doorgezet. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je mij weten of ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 😊

Welkom op onze community! @Ozduran 

Goed dat je hier gelijk een melding van maakt. Uiteraard help ik je graag verder, zodat je weer ongestoord kan thuiswerken!

Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat je gelukkig al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is een verzoek ingediend tot het aansturen van een monteur, ik heb dit gelijk voor je doorgezet. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je mij weten of ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 😊

Er is letterlijk geen voucher gestuurd, krijg net de melding dat ik 80% van mijn databundel heb opgemaakt thuis gebruik ik hotspot voor de andere apparaten. Heb nog steeds geen internet, monteur gaf aan dat er een storing is donderdag, grote kans dat vrijdag opgelost zou zijn. Dit is nog steeds niet het geval. Hoe kan een storing zolang duren? Voor dat ik een glasvezel verbinding had is er in zoveel jaren tijd 0 storingen geweest die langer dan een dag duurden. Ik ga morgen ochtend weer bellen dit is echt waardeloos. 

Negeer dit bericht. Delta moet hiernaar kijken begrijp ik, de vouchers heb ik wel. Ik hoor het vanzelf.

Reageer