Skip to main content
Beantwoord

Geen internet pon lampje knippert en wereldbol is rood


sinds 6 uur vanavond is het internet er spontaan mee gestopt, contact gehad via de telefoon en verder als er moet een monteur komen kwamen we niet. Nu kan de monteur pas dinsdag komen… ik zit hier nu in huis zonder tv en internet tot en met dinsdag ( nu vrijdag avond) dit kan toch niet.. wij kunnen hier dus nu al die tijd geen tv kijken 

hebben van alles al geprobeerd 

sterkers modem erin en eruit 10sec

huawei kastjes stekker erin en eruit 

tv aan en uit 

mediakastje stekker erin en eruit 

maar niets helpt..

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten. 

Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7925 reacties
  • 28 maart 2025

Beste ​@Meganwareman  Heb je ook mobiel van Odido of Ben? Ik kan je dan een gratis onbeperkte  data voucher geven zodat je tot die tijd een hotspot’ kan maken via je telefoon?!

Stuur mij dan een Dm zodat ik je hiermee even vooruit kan helpen. 

Vul ondertussen ook je profiel helemaal in (zie mijn onderschrift) ook de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. De moderators kunnen dan sneller zien wie je bent. Hopelijk kunnen ze nog iets doen voor Dinsdag.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7925 reacties
  • 29 maart 2025

Goedemorgen ​@Meganwareman Mag ik aannemen dat alles weer werkt omdat er geen reactie meer komt?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Meganwareman, ik hoop inderdaad dat je inmiddels weer online bent. Is dat niet het geval, dan sta ik voor je klaar en kijk ik met je mee. Wel mis ik de gegevens in je Community profiel, zoals ​@Cristien dit aangeeft (dankjewel Cristien!). Plaatst je in je account jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Laat mij weten als deze gegevens compleet zijn, dan schiet ik je zo snel mogelijk te hulp!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 maart 2025

Goedemorgen,

 

@Cristien ​@Cheyenne van Odido . Nee het werkt nog steeds niet… wij kunnen dus nog steeds geen tv kijken en doen nu alles via het internet van onze telefoon. 
mij hebben onbeperkt internet alleen dit is natuurlijk niet ideaal alles moet nu gekoppeld worden via de telefoon de tablet de laptop de tv.. dinsdag kan er pas een monteur  komen.. 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025

Hi ​@Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten. 

Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen