sinds 6 uur vanavond is het internet er spontaan mee gestopt, contact gehad via de telefoon en verder als er moet een monteur komen kwamen we niet. Nu kan de monteur pas dinsdag komen… ik zit hier nu in huis zonder tv en internet tot en met dinsdag ( nu vrijdag avond) dit kan toch niet.. wij kunnen hier dus nu al die tijd geen tv kijken
hebben van alles al geprobeerd
sterkers modem erin en eruit 10sec
huawei kastjes stekker erin en eruit
tv aan en uit
mediakastje stekker erin en eruit
maar niets helpt..
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten.
Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!
Beste @Meganwareman Heb je ook mobiel van Odido of Ben? Ik kan je dan een gratis onbeperkte data voucher geven zodat je tot die tijd een hotspot’ kan maken via je telefoon?!
Stuur mij dan een Dm zodat ik je hiermee even vooruit kan helpen.
Vul ondertussen ook je profiel helemaal in (zie mijn onderschrift) ook de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. De moderators kunnen dan sneller zien wie je bent. Hopelijk kunnen ze nog iets doen voor Dinsdag.
Hi @Meganwareman, ik hoop inderdaad dat je inmiddels weer online bent. Is dat niet het geval, dan sta ik voor je klaar en kijk ik met je mee. Wel mis ik de gegevens in je Community profiel, zoals @Cristien dit aangeeft (dankjewel Cristien!). Plaatst je in je account jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Laat mij weten als deze gegevens compleet zijn, dan schiet ik je zo snel mogelijk te hulp!
@Cristien @Cheyenne van Odido . Nee het werkt nog steeds niet… wij kunnen dus nog steeds geen tv kijken en doen nu alles via het internet van onze telefoon. mij hebben onbeperkt internet alleen dit is natuurlijk niet ideaal alles moet nu gekoppeld worden via de telefoon de tablet de laptop de tv.. dinsdag kan er pas een monteur komen..
Hi @Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten.
Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.